Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 3592
Heisann!

Jeg er vell en av de noe mer erfarne speed bukerene kan jeg tenke meg. Har vell brukt jevnlig nå i 8 år, noen perioder mer enn andre. Jeg klarer meg fint på jobb, og har en stilling med mye ansvar. Så har funnet min måte å bruke dette på, det er også noe jeg overhodet ikke ser noen grunn til å slutte av med, så ingen slike kommentarer takk!

Over til det jeg har fundert litt på, Hvorfor er det så lite damer som holder på med dette her, eller er det bare slik at de gjemmer seg ekstra godt? Klarer å skjule det bedre enn andre? Eller hva er grunnen?

Jeg har vært noe inn og ut av diverse miljøer i Stavanger\Sandnes området, dette grunnet tilgangen Men jeg har lagt merke til at det er meget lite damer å treffe på, treffer jo som oftes på ei eller 2, men i motsettning til de 13 mennene du treffer på så er jo dette ganske lite, eller hva?


Er det mangen damer i stavangerområdet og jeg er blind, eller er det ikke?
Selvfølgelig er det en del damer som bruker amfetamin i blant, også i Stavanger/Sandnes.

Jeg tviler imidlertid sterkt på at de vil stå frem her.
Tror mer at kvinnene som bruker det skjemmes mere enn menn som er skikkelig frempå.
Mye mulig de skjemmes mer? Jeg vet faktisk ikke, tror kanskje det er mer Hysj hysj om det ja. Nå prater ikke jeg om slikt heller på jobb eller i andre sammenhenger der slik ikke skal og ikke burdes nevnes, men.. Nei, det er nok bare mindre av dem
Jeg tenkte på blandt venner, du prater sikkert ikke om det til venner du heller (?)..

Men det er noen som er ganske åpen om det, det er jo ikke verdens undergang, hva vet jeg..
Eneste jeg kjenner er min onkel som er på avrusning... Ellers så kjenner jeg verken menn eller kvinner som bruker slikt.
Så jeg har ingen anelse, dette er da ren spekulasjon fra min side.
Men som du sier, er sikkert bare mindre av dem
Min erfaring er at jenter er mer på "prøvern". Gutter virker kjappere til å forkaste skremselspropaganda og bagateller som lovgivningen osv.. De fleste jenter jeg har møtt som har prøvd ting har holdning av typen "Jada, jeg har prøvd dop i mine unge og dumme dager, men jeg kom meg ut av rushelvete og er en bedre person idag". (Forøvrig en kvalmende holdning, men ok...)
Sist endret av fetter; 18. august 2009 kl. 13:00.
Jeg datet en dame over et par måneder. Hun virka oppgående og frisk til å begynne med, men hadde skjulte problemer med speed. Etter en kort stund tok det helt overhånd. Hun fant seg en ny type som fôret henne med minus, og endte ett år senere opp på avrusning.

Damer og menn som ruser seg over lenger tid på ting som speed, vil jo prioritere stoff over alt annet, så dersom du bruker mye selv, vil jeg anbefale deg å finne deg en dame som er nykter. Kanskje hun kan vise deg at det går fint andre veien også.
Sitat av bronsky Vis innlegg
Jeg datet en dame over et par måneder. Hun virka oppgående og frisk til å begynne med, men hadde skjulte problemer med speed. Etter en kort stund tok det helt overhånd. Hun fant seg en ny type som fôret henne med minus, og endte ett år senere opp på avrusning.

Damer og menn som ruser seg over lenger tid på ting som speed, vil jo prioritere stoff over alt annet, så dersom du bruker mye selv, vil jeg anbefale deg å finne deg en dame som er nykter. Kanskje hun kan vise deg at det går fint andre veien også.
Vis hele sitatet...
Nå er vel ikke dette akkurat "Noen som passer for meg?" heller da... Han leter etter et kvinnfolk å snorte linjer med, ikke hus, barn og volvo stasjonsvogn :P
Sitat av hansanova83 Vis innlegg
Over til det jeg har fundert litt på, Hvorfor er det så lite damer som holder på med dette her, eller er det bare slik at de gjemmer seg ekstra godt? Klarer å skjule det bedre enn andre? Eller hva er grunnen?
Vis hele sitatet...
Gjemmer seg ekstra godt? Det er ikke så vanskelig å "skjule" amfetaminbruk på et forum. De lar bare være å stå fram med det.
Sist endret av exocytose; 18. august 2009 kl. 13:46.
I min erfaring så er det ikke stort mindre damer som bruker speed, men da "gutta" som regel er ute å stuker og er overalt på en gang, så sitter som regel damene i en eller annen leilighet, og har ett litt mer moderert og fornuftig(!) bruk, som ikke varer over like lang tid. De har som regel ikke det store: "Jeg er speeda" skiltet over hodet.
Sitat av exocytose Vis innlegg
Gjemmer seg ekstra godt? Det er ikke så vanskelig å "skjule" amfetaminbruk på et forum. De lar bare være å stå fram med det.
Vis hele sitatet...
Du skulle bare være vanskelig nå? Han snakket ikke om forumet.

Men som med alle ulovlig substanser så er majoriteten av brukerene menn så de finnes men i tilegg skjemmes de mer så de gjemmer seg ekstra godt.

Det er sikkert kombinasjonen som gjør at du ikke finner noen tøs å snorte linjer med.
Sist endret av skolms; 18. august 2009 kl. 13:57.
Sitat av skolms Vis innlegg
Du skulle bare være vanskelig nå? Han snakket ikke om forumet.

Men som med alle ulovlig substanser så er majoriteten av brukerene menn så de finnes men i tilegg skjemmes de mer så de gjemmer seg ekstra godt.

Det er sikkert kombinasjonen som gjør at du ikke finner noen tøs å snorte linjer med.
Vis hele sitatet...
Men det er ikke håpløst... har fått på med opptil flere jenter (i min korte speed-karriere)
Sitat av fetter Vis innlegg
Men det er ikke håpløst... har fått på med opptil flere jenter (i min korte speed-karriere)
Vis hele sitatet...



En liten misforståelse. Jeg er vell ikke egentlig ute etter å finne damer å snorte speed med, Selv om det nok i seg selv hadde vært greit nok. Jeg lurer egentlig bare på hvor de gjemmer seg jeg Virker ut som det er et stort overtall av menn som driver med denne aktiviteten...

Sitat av fetter Vis innlegg
Nå er vel ikke dette akkurat "Noen som passer for meg?" heller da... Han leter etter et kvinnfolk å snorte linjer med, ikke hus, barn og volvo stasjonsvogn :P
Vis hele sitatet...

Hahaha, måtte smile litt Bra sagt
Sist endret av hansanova83; 19. august 2009 kl. 10:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hmm.. Når det gjelder statistikk på dette så tror jeg det er relativt lik andel av begge kjønn som har prøvd f.eks. ecstasy og kokain. Når det gjelder amfetamin er jeg litt usikker (du kan jo sjekke ut SIRUS, men det var kanskje ikke statistikk du var keen på).

Rent personlig tror jeg en hel del jenter bruker, men ja, man opplever som oftest at det finnes en hel del gutter for hver jente man finner. Mange av dem som bruker litt oftere enn på hobbybasis har jo alliert seg med en fyr med gode kontakter, og blir således ikke så synlige. Andre tilhører visse subkulturelle miljøer der dop ikke er hovedbekjeftigelsen (ofte relatert til en spesiell musikkstil, politisk overbevisning o.l.).

Og når det gjelder de som er sånn som deg (og jeg var); bruk kombinert med jobb og ellers straight livsstil. De er utrolig vanskelig å finne (det fikk plutselig en veldig positiv klang ), nettopp fordi det er jo så skjult. Da jeg fortalte om mitt bruk til enkelte mennesker som også hadde erfaring ble de utrolig sjokkerte. "DEG?? Det hadde jeg aldri trodd!" Hehe. Så jeg sier bare, det er ikke utenkelig at det er den jenta på jobben som ser aller mest pen og pyntelig ut ! ;-)

Et lite ps vedr. speedmiljøet i Stavanger/Sandnesområdet. Nå skal jeg ikke uttale meg enda mer om ting jeg ikke har peilig på, men, det lille jeg har sett.. Er det meg eller virket det bare utrolig.. rølpete? Fikk ikke så bra vibes av de jeg traff på iaff, men sikkert tilfeldig, hehe.
Tror nok flere jenter tar knips enn pepper, da det er mye enklere å svelge en moro-pille enn å dra noe som svir opp i nesa.. Men det gjelder sikkert gutter også...
hahaha, ja det er dessverre veldig rølpete - Det er vell en av grunnene til at jeg IKKE kan holde meg i det miljøet. Veldig mange hyggelige mennesker, men har en liten tedens, heter det tedens? Til å bli litt for mye freakshow. Iallefall for min egen del.

Er det bedre østenpå? Vurderer å flytte lengre øst for å kunne frigjør meg litt på alle tenkelige måterm slippe å leve den helt anonyme tilværelsen. Har det egentlig greit, men manger "det lille ekstra" ;p Kanskje det er derfor jeg også lurer på hvor alle damene er? ;p

Sitat av fetter Vis innlegg
Tror nok flere jenter tar knips enn pepper, da det er mye enklere å svelge en moro-pille enn å dra noe som svir opp i nesa.. Men det gjelder sikkert gutter også...
Vis hele sitatet...



Spiser folk fortsatt knips? ;p , neida - Men jo kanskje? ;p
Sist endret av hansanova83; 19. august 2009 kl. 12:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av hansanova83 Vis innlegg
Veldig mange hyggelige mennesker, men har en liten tedens, heter det tedens?
Vis hele sitatet...
Tedens? Mener du tendens? At du f.eks har en tendens til å gjøre noe, si ting osv.
Sitat av exocytose Vis innlegg
Tedens? Mener du tendens? At du f.eks har en tendens til å gjøre noe, si ting osv.
Vis hele sitatet...


Der var det ja tendens, må huskes!
Fetter: Dette er andre gangen jeg biter meg merke i at du later til å ha en anelse fordommer mot jenter (i rusmiljøer). Vi har alle fordommer, og er jo meningen at man deler egne erfaringer og synspunkter på et forum, men det virker som du tror/synes at jenter er mer forsiktige, redde for å bryte regler og til og med er mer troende til å ta piller enn pulver fordi det svir..? Jeg kjenner jeg blir bittelitt fornærmet på vegne av oss jenter som både er kunnskaps- og erfaringsrike på rusområdet .

Hasanova83: Hehe, interessant. Nja, om det er bedre på disse trakter vet jeg ikke.. Kan jo langt i fra snakke om et unisont rusmiljø, så det vil jo variere mye. Noe er jo klart forskjellig. Her får man f.eks. knapt kjøpt dop fra en som snakker norsk lenger. Ikke noe galt i det overhodet, men det er i allefall et aspekt ved "miljøet". Prisene er i hvertfall bedre i hovedstaden vil jeg tro.

Om folk fortsatt spiser knips? Nei, altfor lite. Det er på sett og vis litt trist i grunn!
damer på speed er vel turnoff
Ikke helt normal
hallooghei's Avatar
Damer som speeder er jo helst hjemme da og rydder.Ommøblerer og går 4 mil med bikkja og barnevogn.
Sitat av penduftw Vis innlegg
damer på speed er vel turnoff
Vis hele sitatet...
Ja.. jeg synes i grunnen at damer ikke burde svette heller, det er litt turnoff. De bør heller ikke drikke for mye alkohol eller røyke, det er jo mandig. Det beste hadde egentlig vært om de holdt seg hjemme foran kjøkkenbenken og laget mat og holdt kjeft.

Then again, i følge siste taler her så er visst damer på speed svært så gode husmoremner. Can you ever win?
Orker ikke å lese tråden, men anyways.

Jeg kjenner INGEN gutter som har testa speed, kjenner bare jenter faktisk. Så at du har opplevd så lite jenter syns jeg er merkelig.
Ingen av delene er merkelig.
Det har vel med hva slags omgangskrets man har! :P
Slenger meg på Defqon her, kjenner hovedsaklig mest jenter som er/har vært speedfreaks, og av alle jeg kjenner som har skutt det så er 100% jenter. Sprø tanke når man (jeg) helst ser for deg at det er store bola mannemannfolk som skyter speed...
Jeg takker for alle svar til nå, ble ikke så mye klokere egentlig - Kanskje noe? Oppsummert til nå så er vi enige om at det faktisk er en del jenter der ute, men de holder seg som oftes litt skjult i leiligheter rundt idette langstrakte land? De er ikke like hypa som oss gutter\ menn, men de er der;p

Jeg får begynne å ha øynene litt mer oppe og se om ikke jeg klarer å utvide vennekretsen min litt;p


Om damer på speed er turnoff får være opp til hver enkel, det synes derimot ikke jeg.


Ja, det spises alt for lite knips i dette landet for tiden, noe jer også synes er meget trist, da knips faktisk er noe vidunderlig gøy noe


Prates, på tide med en ny dag på jobb;p
Sex på speed er LANGT i fra turnoff!
Herrigud for en teit tråd. Skal man drive å diskutere om det er turn off med jenter på speed. Ja, for gutter er jo så immari mer sexy på speed...

Fetter: Hva er grunnlaget for at ikke jenter tåler og snorte? Vi er da skapt for å tåle en fødsel, så jeg tror vi tåler den lille smerten..

Har vært diskutert på forumet før om jenter og rusvaner. Tror ikke det er så stor forskjell generelt. Hvis det skal diskuteres videre håper jeg det kommer noe mer konstruktivt.
Sitat av Penny^Lane Vis innlegg
Fetter: Dette er andre gangen jeg biter meg merke i at du later til å ha en anelse fordommer mot jenter (i rusmiljøer).
Vis hele sitatet...
leste du hva jeg skrev? Jeg tror Flere jenter tar knips enn speed. Det gjelder sikker gutter og..

Dere "hører" litt hva dere vil "høre" her syns jeg.. er det noen som ikke har fordommer mot jenter er det meg!

Kunne kanskje tolkes sånn om du ikke satte det i sammenheng med resten av postene.. det var ihvertfall aldri ment som nedlatende..
fetter: Hyggelig å høre at du ikke er noen sjåvenist, hehe. Ja, nei, jeg leste gjennom postene ganske grundig før jeg valgte å kommentere. Hvis man skal se nærmere på retorikken din på de to første innleggene i denne tråden så føler jeg ikke at jeg overtolket noe. Men du var ikke veldig presis heller (type, jeg tror jenter gjør sånn og sånn, men egentlig gjelder det kanskje gutter og). Men da skal jeg ikke si noe mer på det. White flag!
Mente ihvertfall aldri å si at jenter ikke tåler å snorte, haha! Men dere har jo rett i at det gjelder både gutter og jenter, og sånnsett var vel kommentaren min ganske unødvendig.. shit happens..
Jeg kjenner en kvinnelig speed freak.. Hun er ikke særlig pen akuratt etter all speeden de åra. Ikke at det har noe og si egentlig, men hu er den mest sarkastiske kyniske paranoide dritt kjerringa jeg noen gang har møtt. Og ikke minst jævla mye juging fra kjeften hennes.
fra mitt synspunkt virker det som det er mange damer på speed, og en god del av de er veldig fine og
jeg har ikke møtt veldig mange å takk å pris for det.. får håpe du ikke blir desp å drar med småjenter inn i dritten der
En del normale jenter som gjør det og klarer fint å justere forbruket sitt, men de jentene som virkelig havner ut på speeden er verre en gutta synes jeg.... halvgale, ekle damer.