Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 5434
http://img231.imageshack.us/img231/8791/cimg1401.th.jpg

http://img231.imageshack.us/img231/8791/cimg1401.jpg

Dama kom hjem fra jobb med en røykpakke hun hadde funnet...
Inne i pakken lå det en FORFERDELIG dårlig rullet joint.
Jeg lukta på den, men det luktet IKKE weed. lukter mer som krydder.
Jeg rev opp litt av jointen for å se på innholdet, og det er litt grønt...

Vet ikke om bildet hjelper noe særlig, men er ikke så enkelt å forklare hvordan den lukter :P
Har en feeling av at dette er en dårlig spøk, eller noen som koser seg med frukttobbak på jobb...
Sist endret av t33zr; 8. august 2009 kl. 15:03.
Hm. så vell egentlig ikke helt ut som pot. men hadde litt fargen tho... ser ikke ut som at den har blitt rulla for å så røykes da største makkverket av en Joint jeg har sett xP

Det kan ikke være noe sånne spice gold'ish ting? har ikke peiling på sånne legals selv da. var bare det første som slo meg
Ser veldig ut som pot, men sammtidig så det ut som det kunne vært muggel på tuppen dær?
Vet ikke, men noe pot er det værtfall der, du bli fjærn som faen om du røyker det;P Men anbefaler ikke å røyke noe random du fant:P

Hvordan lukter det?
Sitat av Toadftw Vis innlegg
ikke røyk ting du finner på gata. for alt du vet kan det være rottegift i den
Vis hele sitatet...
Det var da å ta litt hardt i, tror ikke noen hadde kastet bort såpass mye pot bare for å putte rottegift i det for så å legge det igjen på gata..
Vil tro dette er noe som noen nettopp hadde kjøpt, ettersom at det er rullet inn i pappir istede for plast, er jo ganske mye der. Så hadde sikkert kostet kjøperen litt cash

I værste fall så kan man finne cola i joints, dog tror jeg det også er meget tvilsomt.

Men for å være på den trygge siden, så kaster du den i søpla
Sist endret av Themosthigh; 8. august 2009 kl. 15:30.
Jeg kommer IKKE til å fyre den opp.... jeg ble bare nysjerrig siden det ikke lukter vanlig pot...
Kan du ta et bilde til, med en 1kr ellernoe, bare slik at vi kan få se ca kvantitet?
ser ut som pot det der, kanskje litt muggen!? har du tent på litt å lukta på den da? fins mange typer pot som lukter forskjellig, eller mindre/annerledes ann andre, merker mer den kjente lukta hvis det er røyk. det er rulla inn i et bigben rullepapir, så er ikke mye, kanskje 0.8-1g...
Sitat av t33zr Vis innlegg
Jeg kommer IKKE til å fyre den opp.... jeg ble bare nysjerrig siden det ikke lukter vanlig pot...
Vis hele sitatet...
Bare brenn litt uten å røyke den, det kan umulig være skadelig, så lukter du helt sikkert om det er weed,
men hvorfor driver dama di å plukker opp røykpakker hun finner? hahahh
er IKKE spice siden det har en gulaktiig farge og en myk tobakk konsistens
tenn på litt av det å lukt da vel ? må jo ikke innhalere

beskriv lukten du kjenner av røyken.
Lukter den behandlet? Dvs. parfymeaktig? Eller er det i sin "naturlige" form, hva enn det nå er?
Hvis den har vært ute en stund har den vel blitt litt ødelagt av været elns. Jeg ville ikke røyket det der, ser jo helt muggent ut.

ELLER så er dette starten på en syk plan fra en eller annen psycho, med mål å drepe stonere ved å strø jointer blandet med gift rundt i gatene o_O..
Det ser veldig ut som noe som ble brukt som tobakk erstatter i Amsterdam.
Fikk aldri med meg hva det egentlig var, desverre.
Ser ut som en Spice variant
Relativt sikker på at det der er marihuana. Dette folk kaller mugg tror jeg faktisk er trikomer, så jeg tror du potensielt sitter der med relativt potente saker. Lukter det mugg av den, og har du eventuelt prøvd å gjøre som foreslått? Altså å tenne på en liten bit og lukte?

Jeg hadde mest sannsynlig røyka den. (Hvis jeg hadde vært sikker på lukt og konsistens) Har ved et tilfelle røyka en hasjklump funnet på gata, og jeg kompisen som røyka ble usannsynlig fjerne. Dette er forøvrig ikke en oppfordring.
det lukter faktisk sterk weed lukt når jeg fyrte opp nå...
når det ikke er fyrt opp lukter det en eller annen form for krydder, klarer ikke sette ord på hvilket krydder det er snakk om.

99% sikker på at det er weed vertfall....
Vittig hvordan folk ikke ville røykt denne fordi den er funnet på gata.
Men dritten dere får av deres lokaldealer tar dere med eigang for god fisk.
Altså, strains lukter forskjellig, og utifra forpakning og tilstand kan det jo fint ha tiltrukket seg lukt fra noe annet. Det ser ut som, og er mest sannsynlig weed, spesielt mtp lukten når du fyrte det opp. Spice ser forresten langt ifra slik ut...
Greit også å ta ut den stilken man ser der, hvis du skal røyke den
Sitat av Crabman Vis innlegg
Greit også å ta ut den stilken man ser der, hvis du skal røyke den
Vis hele sitatet...
kvifor det?

Ser ut som damen din var heldig her og fant en joint stappa med weed. JEG hadde nok røykt den, ser ut som goodshit
Sist endret av Yoppl; 11. august 2009 kl. 16:26.
Sitat av Yoppl Vis innlegg
kvifor det?

Ser ut som damen din var heldig her og fant en joint stappa med weed. JEG hadde nok røykt den, ser ut som goodshit
Vis hele sitatet...
fordi den brenner dårlig å fucker opp jointen
Smoke that shit, og fortell om det var bra greier, hehe
det er ivertfall ikke pot!!! bare zoom inn å se selv til dere som sier at det er pot. det ser ut som et slags muggent brokkoli? av noe slag rulla inn i noen big ben papir
Kan være gammel muggen, ucura pot.
ta et par trekk, så merker du fort om det er pot
Hmm.. Det ser jo på en måte ut som drit goo weed da! Men den ser spesiel ut det er jeg enig i, særlig om du zoomer inn ja.. Men siden det luktet bra kvalitet når du fyrte den opp, så kan det vel hende det er en litt utradisjonel plante, kanskje den er blitt fuktig eller no slikt hvem veit..

Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt av 1/7 del av det, putta det i enden av en sigarett, dratt ut filtere og erstattet det med ordentlig joint filter og smakt på den..
Hadde aldri kastet den iallefal!
Digital nomade
trippy's Avatar
Ser helt klart ut som weed, men jeg tror det har begynt og muggne. Jeg ville ikke røyka det,
mugg i lungene høres ikke spessielt fristende ut :P
Ser dette ut som weed?

http://img197.imageshack.us/img197/7750/weeddsq.jpg

Det er nok noen moroklumper som har samla sammen noen pollenklaser eller hva det er (er temmelig sikker på at jeg så mye av akkurat den typen i skauen som liten) fra skogbunnen og rulla det inn i et siggpapir for moro skyld og/eller for å lure noen. Det er jo til og med en liten pinne i papiret.
Om det er weed, så lukter du det jo med en gang. Ihvertfall hvis du gnir det litt mellom fingrene. Det der ser helt forjævlig ut. Kast det.
så frescht ut

forresten: har trådstarter svart på om han tente på det evt testa det eller ei? fikk det inntrykket fra en del poster ovenfor, uten at jeg har sett trådstarter bekrefte dette.
Er du 99% sikker på at det er weed, ville jeg vært 99% sikker på at jeg hadde røyka det.
Sitat av Ehapuz Vis innlegg
Er du 99% sikker på at det er weed, ville jeg vært 99% sikker på at jeg hadde røyka det.
Vis hele sitatet...
Jeg er 99% sikker på at det ikke er weed og ville 99% prøvd å røyka det..(tull)
Vansklig ut si utifra bilde men hadde jeg hatt foran meg hadde sett med engang, men syns ikke det der ligner weed.
Digital nomade
trippy's Avatar
Nå vet jeg hva det er!
Ligner veldig på en bjørkefruktstand. Med tanke på at det er en grein i "jointen" :P
-----> http://tinyurl.com/ohqb7e