Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1232
Folk sier at alkohol overdøver MDMA, kan dette stemme?

En kompis som var møkkings tok seg 2 rosa okser om dagen, han fikk ingen virkning. Ikke et snev av amfetamin engang.

Er dette noe juksegreier eller overdøver virkelig alkoholen MDMA`en?
Jeg kan ikke vise til fysiologiske fakta, men etter erfaring mener jeg omvendt. At at MDMA overstyrer alkohol. Hvis jeg er full og tar knips blir jeg tura. Og vis jeg drikker alkohol når jeg er tura blir jeg ikke særlig fullere. Det er min erfaring.
Alkohol har potensiale til å overstyre mdma-formen pga dets effekt, som til sammenligning virker på samme områder som benzodiazepiner har jeg forstått. Men mdma oppå alkohol behøver ikke være fullstendig bortkasta for det, dette har å gjøre med promillen din i blodet og mengde mdma som inntas. Når det kommer til ecstasy er det store muligheter for at det fins andre stoffer i pillen som gjør at alkoholen ikke overgås, eller at det overgås. Vil tippe på at det er mulig å benytte seg av disse to ulike stoffene samtidig ved moderat alkoholforbruk også, noe som i og for seg er helt på trynet hvis ekstaserusen på mdma er det som er ønskelig.

Denne ekstaserusen kommer ikke av seg selv på ren mdma, faktisk er ren mdma ganske annerledes enn hva folk generelt forbinder den som. Det vil i mine øyne virke logisk at alkoholen påvirker ren mdma på en mer negativ måte enn positiv, hvilke skulle bety at ekstaserusen som kan opparbeides av ren mdma ved for eksempel dans og musikk, vil være betydeligere svekket. Noe à la inntak av ecstasy på antipsykotika, bare ikke fullt så plagsomt. Sistnevnte betyr at ecstasy fungerer ved samtidig inntak med antipsykotika, men den fungerer ikke nok! Dette gir en plagsom kribling istedet for en deilig kribling. Men kriblinga er der for det. Hvis noen skjønner..