Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 5436
Argh for noen dumme soldater du sloss mot. Står å glaner på deg i 5 min før de vurderer å skyte på deg med ag'en sin. Veldig bra spill teknisk. Men jeg jeg savner bra AI på fi. Kunne kansje lånt AI fra Crysis Warhead :P. Da hadde spillet blitt max fett. Men blir kjedelig når fienden er såpass forutsigbare.
Kastet bort 600kr på dette spillet til PS3.

Siktingen er nok til å slå av spillet for meg.
Sitat av jejoha Vis innlegg
Argh for noen dumme soldater du sloss mot. Står å glaner på deg i 5 min før de vurderer å skyte på deg med ag'en sin. Veldig bra spill teknisk. Men jeg jeg savner bra AI på fi. Kunne kansje lånt AI fra Crysis Warhead :P. Da hadde spillet blitt max fett. Men blir kjedelig når fienden er såpass forutsigbare.
Vis hele sitatet...

Skru av easy?
Jeg spilte Far Cry 2 en liten stund forrige uke, men jeg gikk rett og slett lei (kan ha noe med at Fallout 3 kom). Det er fin grafikk og jeg syns det er artig at de har gjort det slik at gamle våpen får klikk. Men som mange sier så følger du jo egentlig ikke en historie, du gjør bare mange forskjellige oppdrag uten noen stor sammenheng.
Og det som irriterer meg mest i dette spillet er menneskene du snakker med, de snakker så utrolig unormalt. Det høres ut som om de leser høyt ut i fra en tekst uten punktum og komma, og dette blir utrolig irriterende å høre på.

Jeg hadde høye forhåpninger til dette spillet, men det får ikke mer enn 6/10 av meg.
Jeg synes spillet er veldig bra. Våpnene er realistiske i å med at de brytes ned og blir vanskelige å skyte med. og det er gøy å brenne ting. Det er litt iriterende at jeg må skyte med gjennom X antall grenseposter på veien til oppdraget. Da har jeg allerede lite sprøyter igjen som jeg jeg skule ha til oppdraget. Det er morsomt å kjøre bil (hvis det ikke blir for lenge) og det er altid gøy å få personer under panseret. Men det er ofte det blir mye kjøring.

Noe av det jeg likte best er måten man healer seg mpå når man har lite liv. Dra ut splinter, slukke de brendene buksene dine, brekke armen på plass osv.
Det er også litt orginalt at det kommer en kar (husker ikke hva han heter) og redder deg når du blir skutt ned første gang i et oppdrag. En gang det skjedde gjorde han oppdraget for meg. Det var ikke flere fiender igjen nå jeg kom til meg selv igjen. Han skjøt ned 20 folk når jeg var bevistløs.

Så alt i alt er spillet veldig bra. Litt lite historie og litt dødtid når du kjører lange strekningner men. Ellers er spillet veldig bra.

Tror jeg gir det 9/10.
Fikk brev fra tollen i dag om at spillet var stoppet i tollen

De forlanget kvitering på varen fordi de rett og slett ikke trodde på prisen det sto på pakken.

Dette betyr at jeg må vente EEEEENDA lenger!

Har jo ventet i 13dager allerede! "Whine" "Whine"
informerer bare om at 1.01 patchen er ute. Hurra!
For min del er ikke grafikken det viktigste, gameplayet kommer først i rekken. I min mening har Far Cry 2 lite nytt å by på i FPS sjangeren. Storyen er dårlig og spillet er likt hele veien, har du gjort et mission har du gjort alle. AIen er dum som et brød, skyter igjennom vegger osv. Kjører du over 1 min på hvilken som helst vei, kommer det en patrulie for å drepe deg. Vaktpostene du "låser opp" blir bemannet igen med engang du kjører litt lengre på kartet. Jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor folk gir dette spillet skryt i det heletatt, på PC er spillet altfor enkelt og på PS3 versjonen er det forjævlig å navigere. Min mening er at spillet suger balle, selvom du har "friheten" til å bevege deg hvorsomhelst på et veldig begrenset kart.
Syns spillet er ok, ikke veldog bra, men ikke veldig dårlig heller.
Sitat av azeklor Vis innlegg
informerer bare om at 1.01 patchen er ute. Hurra!
Vis hele sitatet...
Noe som suger for oss som har en litt mindre lovlig versjon av spillet.

Inntil videre i alle fall.

Jeg har forresten begynt å endre mening om FC2, og forstår kritikken lett. AI er definitivt noe av det mest ræva jeg har vært borti, og irritasjonsmomentet av å ikke kunne kjøre 500 meter uten å jages av en neger med AK er enormt.
Sist endret av Hedges; 8. november 2008 kl. 02:26.
Noen som veit hvorfor ikke xfire funker i farcry2 enda. Enda det er kommet en release for farcry2 ?