Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1241
Etter å ha brukt cannabis i snart ett år så har jeg opplevd en del morsomme ting som jeg tenkte jeg kunne dele med dere.

Bussturen

Jeg og fire andre kompiser og veninner hadde vært hos en fyr og røykt oss helt av skaftet. Utpå kvelden begynte vi å bli sultne og bestemte oss for å ta en tur til byen for å kjøpe noe digg. Vi gikk på bussen alle fem og satt oss helt bakerst slik at vi fylte de fem bakerste setene. Det var ingen andre i bussen utenom oss. Etter et par minutter stoppet bussen utenfor en kirke og inn kom det sinnsykt mange folk. Hele bussen ble stappfull og flere kom ikke på engang. Dette var litt ubehagelig med tanke på at det var i begynnelsen av min cannabiskarriere og jeg hadde røde øyne. Idet bussen kjørte begynte alle som hadde kommet på å synge! De hadde arrangert seg slik at bassene sto bakerst, så tenorene, altene og sopranene helt fremmerst hos sjåføren.
Det var helt spesielt. Alle jeg satt med fikk tårer i øynene. Salme etter salme sang de mens vi satt der helt forundret. Det var noe skikkelig majestetisk og himmelsk over dette koret syntes vi. Noe så vakkert tror jeg aldri at jeg kommer til å oppleve igjen.

Fjelltur

En dag i juli bestemte jeg og noen venner oss for at det var på tide med en fjelltur. Vi handlet grillmat og masse forsyninger og tok bussen utover mot vatne. Det var kjempevarmt og deilig ute. Vi gikk i en halvtime og fant ut at vi hadde funnet veiet opp til fjellet. Dette var en ganske krevende tur, men det gikk ganske greit. Da vi var framme trodde vi ikke våre egne øyne. Dette var en av de vakreste plassene vi noen gang hadde sett. Skogen lå nedenfor oss og rundt oss var det en myr med sånne stilker med hvitt på. Vi pakket ut tepper, fyrte opp grillen og satt på deilig musikk. Etter et par trekk fra bongen var vi i god form og begynte å fråtse grillribbe. Etter maten var det salvia til dessert. Jeg tok et par trekk.

Jeg følte at en kraft trakk meg videre oppover i fjellet, men snart fant jeg ut at det ikke nyttet å stå. Jeg la meg ned og så fjellene smelte inn i hverandre med oransje sollys i bakgrunnen. Da alle hadde fått røykt litt av salviaen var vi ganske utslitte og la oss ned og slappet av. Brått så jeg at det sto en mann rundt 200 meter nedenfor oss. Han kom mot oss. Jeg ble livredd og trodde det var sivilpurk som var på jakt etter ganjaungdommen. Vi pakket fort som faen og rett som det var var han oppe hos oss. Det var bare en mann som gikk tur.

Noiaen hadde spredd seg bland oss og vi fant ut at det var best at vi kom oss ned fra fjellet.
Det var et rent helvete å komme seg ned for vi valgte selvfølgelig den vanskeligste veien. Gjennom torner og kratt for vi og tilslutt var vi nede ved veien. Vi begynte å gå hjemover, men noen av oss hadde blitt sultne igjen og vi hadde masse grillribbe igjen. Men så var det å finne en plass å grille. Etter et par kilometer gikk vi forbi et hus og der sto det en stor og frodig bondedame. "Hei" sa vi når vi gikk forbi. "Ska dåkk grilla eller någe?" spurte hun. "Ja det skal vi" sa jeg. "Då må dokk bare gå ner te bryggå vår, me har benker,bord og ein kjempefine badeplass. Men dokk e vel isje sånne narkotikafolk?". Vi ble ganske stressa, men svarte nei.

Den frodige bondedama viste oss veien nedover mot vannet og sa at vi kunne få gjøre som vi ville bare vi ryddet opp etter oss. Det var helt fantastisk der nede. Vi bada og koste oss og så reiste vi hjem.


Jeg at jeg skifter en del mellom "jeg" og "vi" som fortellerform, men jeg suger å skrive .
Hehe, fine opplevelser. Skulle gjerne opplevd den bussturen!
Sist endret av mentalmelt; 1. oktober 2008 kl. 01:01. Grunn: kp-snakk
Tusen hjertelig takk
Hehe, kommer aldri til å glemme fjellturen Nydelig
Vil bare legge til litt på "Fjellturen"

Vi la ut tepper, fikset mat og drikke og fant frem glassbongen. Jeg var først ut til å røyke salvia. Jeg tok en liten klype 20x, tente på og trakk inn.
Jeg holdt det inne så lenge som mulig, ventet litt og kjente ingenting. Deretter tok jeg to store trekk til og la meg ned. Plutselig sluknet alt. Alt var mørkt. I neste øyeblikk reiste jeg meg opp og synet var grumsete. Synet mitt var dekket av et nett i lilla og oransj. Små uklare firkanter svevde rundt, og jeg lo hysterisk.
Jeg ble dyttet ned i bakken og lo intenst. Hele huden prikket som nålestikk og jeg følte en flytende følelse inni meg. Jeg skrek "Eg tisse, eg tisse!", og de andre begynte å le. Jeg la meg ned på bakken igjen, og plutselig våknet jeg med et smell. Som om jeg ble dratt gjennom et rør i en høy hastighet.
Hele kroppen var svett, og jeg trodde jeg hadde tisset på meg - noe jeg heldigvis ikke hadde gjort.
Jeg ga bongen til Flatulence, etter en stund begynte han å krype på alle fire på bakken.
Etter å ha hjulpet to venner gjennom salviarusen, følte jeg meg fortsatt merkelig, og begynte å traske nedover i et myrlendt område. (Veldig smart) Jeg følte at noen holdt øye med meg hele tiden, og stod tilslutt på toppen og så ned på en traktor som kom kjørende på en vei. Jeg gjemte meg bak en stein.
Etter å ha ventet en god stund på de andre, begynte jeg å gå tilbake til dem. Det var et kaos, og de rasket med seg alle tingene sine. Da så jeg en mann som gikk rundt omkring på enga. (Merkelig nok) Og vi fikk alle noia.
Senere samme dag, etter møtet med den frodige bondekvinnen tente vi bål ved den private stranda. Da ble en stor flott tulip sendt rundt, og vi grillet kyllingvinger og grillbein i måneskinnet.
Sist endret av Ganjasynne; 1. oktober 2008 kl. 12:06. Grunn: skrivefeil
Bra skrevet ganjasynne!
Veldig fint skrevet. Likte avslutningen: og vi grillet kyllingvinger og grillbein i måneskinnet... HERLIG