Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1781
Sitter her med 1 gram hasj som jeg testet en liten bit av via å brenne den. (Det er vanskelig å tenne på den, asken er svart og det blir dannet en mørkegul oljering rundt). Biten har også en slags mintlukt eller evt. tannkrem. Hva bør jeg gjøre?
Mørkegul oljering, eh?

Høres ut som plastikk for meg.
Alkoholisert gamer
Sitat av Ganjasynne
Sitter her med 1 gram hasj som jeg testet en liten bit av via å brenne den. (Det er vanskelig å tenne på den, asken er svart og det blir dannet en mørkegul oljering rundt). Biten har også en slags mintlukt eller evt. tannkrem. Hva bør jeg gjøre?
Vis hele sitatet...
Kjenner du/veit du hvem fyren du kjøpte den av er? Isåfall burde du høre med han før du røyker det
Sist endret av ekoli; 13. juni 2008 kl. 22:02.
sikkert god bobblings du har fått
Sitat av Deci
sikkert god bobblings du har fått
Vis hele sitatet...

Det vil si?
Tror han sikter til bobleplast, men hele denne greia høres suspekt ut.
Har du noen sinne sett hasj før ?, etter hva du beskriver er det nok ikke det du har fått..
Det du bør gjøre er å vite hvordan hasjen din skal se ut og ikke ta imot noe annet, være sikker på personen du kjøper av og ikke minst; Gå tilbake med klumpen din. Kyniske jævler vet godt hvordan å utnytte uerfarne =)
Foreslår at du tar vare på klumpen, deretter sammenligner med en annen i fremtiden. Hvis du ikke vet helt hvordan hasj ser ut eller skal være. Du kan evt, også som foreslått snakke med han du fikk det fra, evt. klage på det.
Sitat av FyFaen
Tror han sikter til bobleplast, men hele denne greia høres suspekt ut.
Har du noen sinne sett hasj før ?, etter hva du beskriver er det nok ikke det du har fått..
Vis hele sitatet...

sikter ikke til bobleplast, boblings, en fet type kif
den mørkegule oljeringen er helt normal, det er hvis den ikke er der du skal bekymre deg
folk pleier å teste kvallitet ved å ta en liten piece på hvitt porselen og brenne den.
størrelsen på oljeringen som forresten er THC avgjør kvaliteten
asken skalvære hvitt hvis det er reint
Trådstarter
18 2
Det var ikke jeg som kjøpte klumpen, men en venn av meg. Han kom løpende med den til meg for å spørre om råd. Derfor testet jeg den slik jeg beskrev, og alle symptomene tyder jo på at den inneholder noe mystifystisk. Plastikk ja?
Bilde forklarer mer enn 1000 ord
Er vanskelig å si ut ifra forklaringen din. Men usansett, det er 1g. Kast dritten om du ikke er sikker!
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Det kan jo ha vært plastbiter hengende igjen i klumpen. Dette kan skje hvis personen som selger hasjen ikke har tatt av orginal plasten før han tygger eller skjærer i den.
Hasj skal i utgangspunktet boble og bli seig. Den skal ikke bare brenne som en tørr kvist, slik de mange standard typene gjør.
Hvis du aldri har vært borti type: boble hasj, eller hasj med mye olje i. Må jeg foreslå at du smaker på den. Er uansett eneste måten å finne ut på om du har blitt bøffa eller ei.
Hvis du på ingen måte føler for å smake på den, så .. bare kast den?
Da er det nok sannsynelig bøff.
hehe, tviler sterkt på at det er boblings som tidligere nevt her:P Du har nok blitt buffa. Kast skjiten og kjøp fra en annen dealer. sorry mac... ble selv "buffet" for 4g med brunt for 2uker siden. Vet ikke hva som feilet den men var sikkert utblandet med såpe eller noe. Røykte først ett wez, ingen virkning, 2 wez, ingen virkning, 3 wez ( det siste var ca 0.5 rent brunt) og da ble jeg litt små skjeiv:S Jeg så på hasjklumpen og la merke til at den var usedvanlig jevn brun dvs det var ingen ujevnheter eller partikler (prikker) i hasjen. Som en stratos med null oksygen:P
tips til neste gang, hvis klumpen ser suspekt ut, så si at dette er bare tæsj(bøff) ikke gi penga før du har fått klumpen, hvis noen spør om penger først så sier du bare nei! sett deg selv i en posisjon der du er mer keen på å gå uten hasj istedenfor å gi han 100 kr for dritt!
Enig med deg over. Se på det som om du er i butikken, du finner ut når du skal betale at noen har putta dritt i soloen din, du betaler ikke da?