Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1090
Hei! Jeg har i lang tid tatt Zolpidem, og alltid vært fornøyd med det. Men på dette siste partiet (hemofarm belbien) la jeg merke til at bokstavene på blisteret er litt tynnere og lysere enn på forrige blister, og jeg har hatt en sterk blodsmak/metallsmak i munnen hele dagen etter. Ellers fungerer de som forrige parti. Kan dette være falske tabletter? Det er både serienummer og datomerking på. Og har noen noe formening om hva man får den rare smaken i munnen kan komme av?
Vanlig bivirkning av zolpidem er jo metallsmak i munn, vet for noen kan hjelpe med munnvann for noen før man tar de, får det samme av og til, kan jo å være noe annet men det vet jeg ikke hvis det er apotekvarer
Pinky111's Avatar
Trådstarter
6 1
Er kun av dette partiet jeg har fått en intens smak i munnen etterpå, aldri før.. er bare det som er litt merkelig
Sitat av Pinky111 Vis innlegg
Er kun av dette partiet jeg har fått en intens smak i munnen etterpå, aldri før.. er bare det som er litt merkelig
Vis hele sitatet...
Ja er det, spesielt hvis du har brukt samme merke før å, men kroppen endrer seg jo, evt kan du jo å apørre om å bytte til en annen produsent og se om det hjelper
Kan ikke huske denne smaken ved inntak av zolpidem.

Kan det være at tablettene har blitt presset med zopiclone? Den smaken kjenner man igjen på avstand omtrent. Hva synes du?
Pinky111's Avatar
Trådstarter
6 1
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Kan ikke huske denne smaken ved inntak av zolpidem.

Kan det være at tablettene har blitt presset med zopiclone? Den smaken kjenner man igjen på avstand omtrent. Hva synes du?
Vis hele sitatet...
Nei det er nettopp det,av zopiclone fikk jeg en rar smak husker jeg,men aldri av zolpidem..og stusser jo veldig over at tykkelsen i skriften på blisteret er annerledes enn før, får litt noia for at de kan inneholde fentanyl eller noe?
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har lett etter piller med fentanyl i årevis. Folk påstår mye rart, men jeg har aldri fått et utslag på hurtigtest.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Kan ikke huske denne smaken ved inntak av zolpidem.

Kan det være at tablettene har blitt presset med zopiclone? Den smaken kjenner man igjen på avstand omtrent. Hva synes du?
Vis hele sitatet...
Stilnoct(Zolpidem) som jeg har brukt i åresvis 10år+ av og på hver natt smaker litt lettmelk aktig, ganske så hurtigvirkende og greie på smak. Drikker et glass lettmelk akkurat nå btw
Zolpidem på Burk/plastbeger er noe sure på smak. Men ikke i nærheten som Imovane/Zopiclone da de gir en skikkelig metallaktig smak omtrent til dagen etterpå. Godt poeng at Zolpidemen muligens har blitt presset med Zopiclone. Så itilegg at pressa gitt litt skarpe kanter og mindre kutt med blødninger i munnhulen(tynt hudvev der). Evt. så kan TS fått munnsår dersom du har vært for ivrig med tannbørsten eller flosset før leggetid

Han/Hun sier jo at de virker som vanlig z-hypnotika så det kan være en sannsynlig teori. Til TS dersom du er i tvil så bestill en test-kit så får du undersøkt helt konkret hva det der. Det er neppe noe livstruende som fentanyl el. da du neppe hadde skrevet tråden og det er svært lite pendlere tabs med sterke opioider som fentanyl, protonitazen eller lignende. God bedring!