Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1414
Skulle egt bate ta 1 tablett
Men så slo hjernen min seg av et sekund såfortsatte jeg å spise mer av det, pakken er tom nå, var vel 30x 10mg

Det burde gå helt fint kknesant?

Hikker endel though
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg fant en side som nevner at så lenge du er under 70mg i døgnet så ville man ikke få permanente skader av overdosering.
Pass på doseringen i fremtiden..

Sitat av Wikipedia
An overdose of zolpidem may cause excessive sedation, pin-point pupils, or depressed respiratory function, which may progress to coma, and possibly death. Combined with alcohol, opiates, or other CNS depressants, it may be even more likely to lead to fatal overdoses. Zolpidem overdosage can be treated with the benzodiazepine receptor antagonist flumazenil, which displaces zolpidem from its binding site on the benzodiazepine receptor to rapidly reverse the effects of the zolpidem.
Vis hele sitatet...
EDIT: Jeg aner ikke hvorfor jeg ikke tok det særdeles elementære regnestykket... 300mg er i faresonen, jeg ville ringt giftsentralen.
Sist endret av Dodecha; 15. desember 2017 kl. 15:22.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
30 x 10 = 300mg? kan være livsfarlig rundt 400-600 så...ja
Anonym bruker
"Sub-tropisk Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Giftsentralen vet ekstremt lite, virker som de bare sitter og leser fra et oppslagsverk og ikke har noen helserelatert utdannelse. Ville ringt legevakta og fått snakke med en faktisk lege, noe du sikkert også kan gjøre anonymt. Prøv uansett å holde deg våken.
Visste seg at jeg kastet opp noe etter en stund, vet ikke om det fortsatt er i systemet men jeg lever da enda.
Ligger på akutten.