Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1750
Hei!

Har i det siste lest en god del om Pre-loading før bruk av MDMA/Ecstacy, er det noen som har noen erfaringer/tips om dette temaet?

Hvordan er din "superoppskrift" på den perfekte oppladningen før bruk av MDMA/Ecstacy?
Jeg har testet en del med c-vitaminer, 5-htp og magnesium. Det utgjorde såpass liten forskjell for meg at jeg ikke kan si sikkert hva som var beste preload, men jeg passer stort sett bare på å få i meg nok vitaminer og næring generelt.
nettopp kjøpt 5-htp, Q10, magnesium å store mengder anitoksidanter, blir spennende å se om 5-htp funker!

Av dette er det nok antioksidanter som er det viktigste, da det har vært studier som peker mot at antioksidanter motvirker nevrotoxitet, og studier som peker mot at mdma blir omdannet til et nevrotoxisk stoff i hjernen.


En god gjennomgang av både pre- og postload

http://www.drugs-forum.com/forum/sho...d.php?t=108415
Trådstarter
11 2
Sitat av Legend. Vis innlegg
nettopp kjøpt 5-htp, Q10, magnesium å store mengder anitoksidanter, blir spennende å se om 5-htp funker!

Av dette er det nok antioksidanter som er det viktigste, da det har vært studier som peker mot at antioksidanter motvirker nevrotoxitet, og studier som peker mot at mdma blir omdannet til et nevrotoxisk stoff i hjernen.


En god gjennomgang av både pre- og postload

http://www.drugs-forum.com/forum/sho...d.php?t=108415
Vis hele sitatet...

Hvilke tilskudd kjøpte du? Har lyst og prøve 5-htp selv.

Har også lest en del plasser at personer inntar stoffet med grapejuice, noen erfaring med dette?
Sitat av Tit0 Vis innlegg
Hvilke tilskudd kjøpte du? Har lyst og prøve 5-htp selv.

Har også lest en del plasser at personer inntar stoffet med grapejuice, noen erfaring med dette?
Vis hele sitatet...
http://www.erowid.org/ask/ask.php?ID=2726
etter min mening er den beste "pre-loaden" og vente så lenge som mulig mellom hver gang. Longer the wait, bigger the high =)
Jeg hadde døgna en gang og så og si ikke spist noen ting!

vet ikke hvor bra det var sånn helt egentlig...funka jo selvfølgelig dritbra i starten som MDMA bestandig gjør, men når det hadde gått ca 2 timer max så ble jeg så "tura" som jeg aldri har vært! Egentlig så tror jeg bare at jeg var så sinnsykt sliten i kroppen og nesten var på vei til en blackout eller lignende! Hvis jeg var ukonsentrert i mere en 5 sek så kjentes det ut som jeg skulle bare forsvinne :P veldig sære greier!

Men det som får MDMA til å funke best for meg når det er vanlig doseringer, så tar jeg meg en liten joggetur rett før jeg skal ta MDMA! Komme hjem svett og god, innta stoffet for og så ta en dusj mens jeg venter på come up!
Jeg bruker personlig en litt modifisert versjon av "RolligBallzCrew" sin pre-load; link.

Men jeg unngår 5-HTP 36-48 timer før drop da manger sier det gir en mildere rus med mindre empati, men mykere nedtur.

Jeg pleier å innta 0,5g sopp i det MDMA rusen forsvinner. Synergien er fantastisk og personlig så føler jeg ingen nedtur med denne kombinasjonen. Jeg får vanligvis ingen effekt av 0.5g sopp, men i kombinasjon med MDMA så gir det en mildt trippy headspace, god eufori og små tendenser til visuelle forstyrrelser. Dette minsker også trangen til å redosere MDMA betraktelig.
Sitat av Tit0 Vis innlegg
Hvilke tilskudd kjøpte du? Har lyst og prøve 5-htp selv.

Har også lest en del plasser at personer inntar stoffet med grapejuice, noen erfaring med dette?
Vis hele sitatet...
Har kjøpt rent 5-htp pulver på ebay. tar mellom 50-100mg pr dag nå i ukene før, men skall stoppe 6dager før.

Er sikker på at div antioksidanter er det aller viktigste, kjør på med doble doser av det før,under og i dagene etterpå.