Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2203
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det dumt hvis jeg tar amfetamin på nyttårsaften når jeg skal på jobb igjen 2.januar?
Ikke tatt det på mange år og husker ikke hvor lenge nedturen varer.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spørs på kvalitet og hvor mye du skal ta. Ha noe å sov på så kan du bare glemme det de kaller nedtur
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så det hjelper å sove for å slippe nedtur? Det har jeg aldri gjort før, ikke tatt noe for å sove og det har gått som det har gått.
Er en tidligere post som beskriver godt hva du kan gjøre når du er speeda for å få en «bedre» nedtur. Ville ikke tatt så utrolig mye, og vært forsiktig med hva du tar for å sove.
Digital nomade
trippy's Avatar
De fleste får ikke noe særlig nedtur hvis man får i seg nok mat og søvn. Spis mye fet mat før du begynner å farte og prøv å få i deg mat mens du også holder på. Når jeg holdte på alt for mye med pepper før holdte jeg det ofte gående i 2-3 dager uten søvn og med myye pepper men fikk samtidig minimalt med nedtur når jeg ga meg, kun litt såre muskler.
Null stress. Bare hold inntaket til den ene kvelden og slutt tidlig nok. Drar du siste linje i tolv-ett-tiden(på natta), får deg noe å spise og noe annet å drikke enn alkohol så går det så bra skal du se. Bruk 1jan til å chille/sove og du skal være i bra form den 2jan.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har funnet ut at 1/2 eller 1 rivo sammen med et fint drop amf og noen lines gir god form til og med neste dag selv uten søvn.