Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 589
Hei.

Har litt trøbbel med noen AVI. filer jeg har lastet ned. De fungerer på andres PCer, slik at det må være noe med mine filer/programmer...

De er alle lastet ned med en torrent-fil. Ettersom det var fire korte filmsnutter i torrenten begynte jeg å se den første, før alle var nedlastet. Kan dette ha skadet de andre filene?

Det som skjer på de det er trøbbel med, er at bildet fryser (lyden kan fortsette). Avspilleren henger seg ikke, men klarer bare ikke å vise bildet. Jeg må så spole litt frem for at den skal spille av videre, partiene som ikke kan spilles av er av ulik lengde og hyppighet. Ettersom dette går igjen på flere AVI.filer jeg har, regner jeg kanskje med at det kan være noe med min maskin? Dette understøttes også da jeg ikke får opp noen som helst feilmelding, det eneste som tyder på noe galt er egentlig at bildet fryser (dog, ganske kjipt når en skal se film)...

Jeg har brukt VLC (har oppdatert denne til siste versjon) og WMP.

Noen forslag?

På forhånd takk
Test ut Windows Media Player Classic - Home Cinema, http://mpc-hc.sourceforge.net/
Hjelper det ikke bør du prøve å oppdatere skjermkortdriveren.
Sitat av Restyle Vis innlegg
Test ut Windows Media Player Classic - Home Cinema, http://mpc-hc.sourceforge.net/
Hjelper det ikke bør du prøve å oppdatere skjermkortdriveren.
Vis hele sitatet...
Ok.

Laster det ned nå, skal prøve det med en gang Når det gjelder skjermkortdriveren er den up2date, PCen er en gamingPC, slik at skjermkortet er oppdatert!

Det hjalp lite, samme resultat som tidligere! Tror nesten ikke at det er noe galt med avspillerene heller... Det virker mest som om det er noe galt med filene?

Takk for rådet

Andre tips?