Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3196
hvilke narkotiske stoffer er vanlig å bruke i ungdomens miljø???
Better than thou.
Hasj, e, hyppere, amfetamin.
haha, for et spørsmål. men jeg vil regne med at hasj er mest utbrett i ungdomsmiljø.
For dere som er erfarne på hasj markede. Hva er normel bra pris på en tier? En kamerat av meg betalt 700kr... (nå skal det snylest!)
vanlig pris på en tier er 1000kr
iafall på vestlandet, kommer litt ann på hva type det er
men 1000spenner vanlig
enjoy
Eg bor på vestlande... men ge er billi her for alle fyrer. Til og med fjortisjentene....
hmm, husker ikke helt de prisene i Norge lengre.. Hasjen ligger på ca: 800:- for en tier i Oslo området.. selv røyker jeg bare gress, noe jeg selv syns er mye bedre.. betaler rundt 300:- for en femmer..
Hvor mye gress skal det til får du du blir helt stein?
Det kommer ho helt an på kvaliteten.. når jeg røyker alene holder det som regel med et lite skudd, dvs 1/2g - 1g.. har gresset ligget lenge, eventuellt vært fryst ned vil det bli av dårlige kvalitet..

Fordelen med gress er at man kan finne på saker uten og være helt mongo i huet.. feks, jobbe, feste, være alminnelig sosial
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Opprinnelig postet av Dweep
hvilke narkotiske stoffer er vanlig å bruke i ungdomens miljø???
Vis hele sitatet...
De mest vanlige stoffene i et ungdomsmiljø er : Hasj/cannabis/marijuana, Benzodiazepiner (rohypnol(aka.Rypper,hyppere), valium, stesolid, diazepam, vival, ketogan, osv..) Amfetamin, Ecstasy.

Opprinnelig postet av -AS-
haha, for et spørsmål. men jeg vil regne med at hasj er mest utbrett i ungdomsmiljø.
Vis hele sitatet...
Dette var IKKE ett dumt spørsmål. Man spør av uvisshet, enkelt og greit! skal man hakke på deg hvergang du spør fordi du ikke vet?

Og til dere som vet litt om stoffene (carlo i dette tilfellet) prøv å skriv Rohypnol isteden for hyppere(er ikke sikkert han vet hva hyppere er)

-sp3q
Sist endret av spQ; 18. januar 2002 kl. 16:28.
Dweep's Avatar
Trådstarter
Har sånt prosjekt om rusmidler, det er derfor jeg lurer på det!!!
Opprinnelig postet av paparoach
vanlig pris på en tier er 1000kr
iafall på vestlandet, kommer litt ann på hva type det er
men 1000spenner vanlig
enjoy
Vis hele sitatet...
heh, det er litt dyrt... jo mer du kjøper, jo mer rabatt får du! ca. 800 kr for en 10'r er normalt
Dweep's Avatar
Trådstarter
Har liksom ikke helt peiling på dop å sånt, har ikke tenk å prøve det heller!!!
trenger du generell info om div. stoffer, sjekk ut www.erowid.org
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
(nå snakker jeg om priser som gjelder for bergen generelt)

Man vil alltid (som oftest) få kvantums rabbat når det gjelder narkotika. Dette er fordi det egentlig ikke koster 100kr for 1 gram med hasj, selv om det blir solgt for det! Man vil som oftest få 5 gram for 400, er han som selger en kjenning av deg vil du kanskje få det for 350kr !? 10gram for 800 eller 700kr! De som selger får det som oftest for 55kr grammet eller hvis de har store kvantum så vil det jo seff bli billigere.. jeg personlig fikk det for 45 uten å fortelle grunnen til det (les: Kunngjøring øverst på siden)

Dette gjelder igrunn alle stoffer.. Èn enkel ecstasy tablett blir (ihvertfall i Bergen) som oftest solgt for 150 - 200 kr.. Mens de som selger kan få det til kanskje 20-30 kr tabletten vanlig pris ligger vel på en 80-90 kr.(ihvertfall i bergen) med dette mener jeg for de som ikke selger S-T-O-R-T!

Amfetamin: 200 kr pr. 1/4 gram og 7-800kr for 1 gram (bergen)

LSD: 150kr pr. frimerke/trip/bit

Rohypnol: 25-30kr pr tablett

-sp3q
▼ ... noen uker senere ... ▼
Opprinnelig postet av Dweep
Har liksom ikke helt peiling på dop å sånt, har ikke tenk å prøve det heller!!!
Vis hele sitatet...
Nei.. så er du bare 13 år også da, så jeg får da håpe for din skyld at du IKKE begynner med dop!!!

▼ ... over en uke senere ... ▼
Opprinnelig postet av DanBanan
Det kommer ho helt an på kvaliteten.. når jeg røyker alene holder det som regel med et lite skudd, dvs 1/2g - 1g.. har gresset ligget lenge, eventuellt vært fryst ned vil det bli av dårlige kvalitet..

Fordelen med gress er at man kan finne på saker uten og være helt mongo i huet.. feks, jobbe, feste, være alminnelig sosial
Vis hele sitatet...
Da vil jeg driste meg til å påstå at du får tak i dårlig gress Trenger ikke mer enn 1/4g for å bli stein nok, men blir selvfølgelig bare mere mongo av å røyke 1/2-1g...