Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1701
Onsdag 24.10.07 ble Armin van Buuren kåret til verdens beste DJ av DJmag's Top 100 DJs poll. Dette er den største og jeveste prisen innenfor den elektroniske musikkens verden, og det er folket selv som stemmer. Under han på listen finner man blan annet Tiesto #2 (vinner 2002, 2003 og 2004) og Paul van Dyk #4 (vinner 2005 og 2006)

Vel fortjent til Armin som er den DJ/Producer som har gjort mest for Trance og Progressive dette 10 året. Med blant annet hans ukentlige radioshow "A State Of Trance" som promoterer det nyeste og beste innenfor Trance og Progressive. Hadde det ikke vært for Armin og hans show, så er det mange store producere der ute som ville forblitt ukjente. Showet har gått hver eneste uke siden 2001 og blir sendt på 40 forskjellige radiokanler rundt om i verden. Er i skrivende stund oppe i program nr 323.

Grattis Armin!

www.djmag.com
Villbass's Avatar
Trådstarter
10 1
I og med at den posten ikke er så mye å svare eller kommentere på så kan jeg vel spørre om det er noen andre Armin fans her? Noen tillhengere av ASOT (A State Of Trance) og eller om noen av vært på noen store events hvor Armin har spilt? Selv har jeg sett han fire ganger live nå.


Trance Energy 2005
Armadanight, Amnesia, Ibiza 2007
Mystery Land 2007
Armadanight, Melkweg, Amsterdam Dance Event 2007 (forrige helg)

Og seff hører jeg på ASOT hver eneste uke!
Heisann. Jeg er også stor Armin fan. Og mener han fortjener prisen! Har ikke fått sett han live enda. Men vi får se hva fremtiden bringer.

Hører på ASOT hver uke. Mye bra og nytt.
Armin er bra! Håper han kommer til TE08.
Villbass's Avatar
Trådstarter
10 1
Sitat av ql1rz
Armin er bra! Håper han kommer til TE08.
Vis hele sitatet...
Ah! Ja, det må han Trance Energy er helt konge!
Armin er konge..!
Selv om han ikke er min favoritt, så var dette vell fortjent..!
Har ikke sett ham(Eller noen andre store DJer) live enda, men det kommer..!

Har hørt på ASOT et par ganger, men får desverre ikke så mye tid til det..!

OG.. Hvem tror dere vinner prisen neste år? Tror dere Armin klarer og holde på tittlene, eller blir han erstattet av en ny?
Jeg satser på at han får tittelen ett år til, før den går til noen andre.
Villbass's Avatar
Trådstarter
10 1
Så lenge Armin fortsetter å gjøre det han gjør så kommer han alltid til å være på toppen. Men som med alle andre dødlige så kan man ikke jobbe like hardt hele tiden. Mannen må jo få tid til familie og sånt en gang han også Dette går ikke BARE på hype. Men hvem som faktisk er den beste også. Som gjør mest for Trance scenen, fronter forskjellige ting osv. Armin, Tiesto og PvD kommer alltid til å være på toppen. Et par DJs som vi kommer til å se mere til og som kommer til å klatre en del på lista er nok Menno de Jong og sist men ikke minst, kongen av Progressive Trance, mister Markus Schulz


BTW: Noen som skal på Tiesto i køben den 10. nov eller? Blir helt konge!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Må si det har gått mest i Armin og Markus Schulz når jeg først hører på trance/dance kategorien det siste året. Og han fortjente denne prisen
Villbass's Avatar
Trådstarter
10 1
Sitat av Dodecha
Må si det har gått mest i Armin og Markus Schulz når jeg først hører på trance/dance kategorien det siste året. Og han fortjente denne prisen
Vis hele sitatet...
De to gutta sammen er The Shit! De var jo resident DJ's på Amnesia, Ibiza i år Det klikka greit! Hørte dem begge to på fredag 19. oktober også. De gutta leverer alltid ass. Klarte til og med å leike meg litt 14tis ved å ordne meg signert CD fra Markus og signert DVD fra Armin *skryt skryt*

Kult å se at det er flere her som liker slik musikk
Aldri hørt om fyren en gang, jeg Men nå er dette så langt unna musikk mine ører kommer, da.
Sitat av loathsome
Aldri hørt om fyren en gang, jeg Men nå er dette så langt unna musikk mine ører kommer, da.
Vis hele sitatet...
Hvorfor svarer du på denne posten da? Idiot.

Lenge siden jeg hørte på trance i noen særlig grad, men Armin er en kjempedyktig produsent, for all del. Husker et fett sett han spilte på Rockefeller for en liten evighet siden, det var litt av en kveld!
armin er bare elsk da! hører selv på alt av trance feks, tiesto, armin, osv
er dette ASOT en radiokanal eller?
og får kan jeg evt laste ned link eller hav det er forno
Sitat av christian.!.!
armin er bare elsk da! hører selv på alt av trance feks, tiesto, armin, osv
er dette ASOT en radiokanal eller?
og får kan jeg evt laste ned link eller hav det er forno
Vis hele sitatet...
www.di.fm hver torsdag klokka 20:00 til 22:00
A state of trance, with Armin Van Buuren
Sist endret av Jumbo; 29. oktober 2007 kl. 20:50.
[COLOR=Red]<3[/COLOR] ASOT [COLOR=Red]<3[/COLOR]
Sist endret av pr0tec; 29. oktober 2007 kl. 21:12.
ok,takker jumbo skal begynne å høre på det
Anbefaler A State Of Trance meget mye selv, det introduserte meg for trance-sjangeren og er som oftest veldig, veldig bra. Håper jeg får dratt på en Armin Only i løpet av neste år
I denne facebook gruppa ligger det linker hvor man kan laste ned de nyeste episodene. Veit ikke om de gamle virker lengre. Men, men..

http://www.facebook.com/group.php?gid=2204705092
ARMIN VAN BUUREN- fan her. Ja, jeg kan vel bare innrømme det..
Villbass's Avatar
Trådstarter
10 1
Sitat av Makk
Anbefaler A State Of Trance meget mye selv, det introduserte meg for trance-sjangeren og er som oftest veldig, veldig bra. Håper jeg får dratt på en Armin Only i løpet av neste år
Vis hele sitatet...
Armin Only 2008 blir knall! Hihi!

www.arminonly.com
Armin Van Buuren var jeg stor fan av for et år eller to siden, men som man alltid gjør så lenge man er ung så finner man til slutt en sjanger man kan slå seg til ro med, og det har blitt techno for min del, og noe psytrance.

Armin er dyktig, uten tvil, men syns det blir mye cheese for min del innimellom. Jeg holder egentlig en mye større knapp på Sander Van Doorn, som produserer flotte låter og flotte remixer men allikevel holder seg litt i skyggen, og er det en som mixer _flawless_ så er det Sander. Jeg tror ærlig talt jeg ikke har hørt så mange arrogante overganger på rekke og rad som den gutten drar. Som DJ så setter jeg han i et stort lys. Produsentmessig må han nok holde et høyere tempo og være mer intens om han skal nå toppen, men så kan man jo spørre seg, VIL man at sin favoritt skal nå toppen?

Tiesto er jeg seriøst lei av. Meget bra før, men de siste årene har han bare bygget et navn, uten at jeg kjenner fasitsvar så sier litt for mange rykter, og litt for mange bekjente på fora fra Nederland at han ikke har produsert de siste års produksjoner selv, det har andre stått for og han har stemplet de med sitt navn. Selvfølgelig for å bygge på varemerket 'Tiesto'.

Armin får jeg mer en seriøs og ærlig tone av utifra inntrykk og så videre. Utrolig dyktig produsent, men mye blir litt for ostete i min smak. Så da sier jeg at Sander Van Doorn stiller sterkere for min del. Låtene hans er røffe, trance men allikevel på grensen til techno, electro, og minimal. Og han er helt sinnsyk live.

Det jeg har sett av videostreams når Armin har spillt har blitt litt tøfflete, litt basic, og litt for safe. Ingen eksperimentering, og tøffe innspill.

Armin Only har jeg desverre ikke fått med meg så mye av, utenom et opptak fra første gangen som var helt greit. Ikke noe jeg kommer til å minnes desverre

Siden jeg kjører et SvD korstog her, en aldri så liten video fra hans egen remix av The Police - Message in a Bottle; http://www.youtube.com/watch?v=MbN_n87vXG8

(liveopptak, crap lyd, men det duger.)
Sist endret av Tierra; 30. oktober 2007 kl. 18:56.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nå går episode 245!

http://www.di.fm/mp3/trance.pls