Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1060
Pusler litt med en plakat for russerevyen på skolen min. Temaet for revyen er (så vidt jeg har fått med meg) Lokale nyheter med en vri som blir presentert av to nyhetsankere.

Revyfolka stresser så mye at de ikke har rukket å finne et navn til revyen enda

SE HER!

Trenger litt tips på hva som er bra/suger osv... Jeg er f.eks ikke helt fornøyd med den nederste delen
er det orangerussen som har revy eller er det rødrussen?

Jeg er ganske sikker på at om det er rødrussen vil de nok ikke ha en orangeplakat ...
ZrP
ZrP's Avatar
Trådstarter
Vi er både svart og rødruss. Det var de som bad meg om en annen farge enn rød/svart.
Fin og ryddig plakat (Y)
litt mange fonter?
Det bryter litt typografi regler.

Men en veldig bra plakat
Voksene? Biletter? Grammatikk?
jeg ville ha latt det oransje bli til rødt, og det hvite til svart. passer liksom mest... Det sender ikke noe "russe-budskap" det der.

Også syntes jeg at du har mange fonter, hold deg til den hvor du forklarer priser osv, litt håndskreven. Og den er generelt litt kjedelig.. hva med "RUSSEREVY FFS!!!11one!"
Sist endret av Keyser Söze; 10. mars 2006 kl. 11:07.
for all del det er et russe arrangemang. ikke kjør orange!
ZrP
ZrP's Avatar
Trådstarter
UPDATE: Her!

Sitat av DonTomaso
Voksene? Biletter? Grammatikk?
Vis hele sitatet...
Rettet!

Sitat av ztaale
er det orangerussen som har revy eller er det rødrussen?

Jeg er ganske sikker på at om det er rødrussen vil de nok ikke ha en orangeplakat ...
Vis hele sitatet...
Har endret fargen på den nå...

Sitat av Mushy
jeg ville ha latt det oransje bli til rødt, og det hvite til svart. passer liksom mest... Det sender ikke noe "russe-budskap" det der.

Også syntes jeg at du har mange fonter, hold deg til den hvor du forklarer priser osv, litt håndskreven. Og den er generelt litt kjedelig.. hva med "RUSSEREVY FFS!!!11one!"
Vis hele sitatet...
Som sagt er orange blitt til rødt, prøvde å inverte tv'en osv, men foretrekker det slik det er nå... Tenker fortsatt litt på hvordan jeg skal få til "russe-budskapet"

Har begrenset fontene. Nå er det bare 2. Hva mener du med "RUSSEREVY FFS!!!11one!"?
Sist endret av ZrP; 10. mars 2006 kl. 15:18.
The image “http://www.home.no/zrp/revyplakat.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
ZrP
ZrP's Avatar
Trådstarter
Sitat av Cikey
The image “http://www.home.no/zrp/revyplakat.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
Vis hele sitatet...
Tror det er fikset nå, sorry

Edit: den nye url'en er altså http://www.home.no/zrp/screenshot3.jpeg
Sist endret av ZrP; 10. mars 2006 kl. 15:20.
Sitat av ZrP
UPDATE: Her!
Har begrenset fontene. Nå er det bare 2. Hva mener du med "RUSSEREVY FFS!!!11one!"?
Vis hele sitatet...
At overskriften skal bli noe mer sprudlende - det er jo på mange måten en feiring, og russer er jo alt annet enn rolige (assosiasjoner) Ville ha brukt den fonten hvor du forklarer tidene i overskriften, sidestilt til venstre og kanskje tiltet litt skjevt oppover?

Føler at TV'en går i veien for noe mer "russete".
Sitat av Mushy
Føler at TV'en går i veien for noe mer "russete".
Vis hele sitatet...
TV'en skal vel symbolisere nyheter. Så hvis man skal kvitte seg med den trenger man noe annet som bringer tankene over på nyheter, og nyheter er jo ikke i seg selv veldig russete.
ZrP
ZrP's Avatar
Trådstarter
Sitat av Nightblade
TV'en skal vel symbolisere nyheter. Så hvis man skal kvitte seg med den trenger man noe annet som bringer tankene over på nyheter, og nyheter er jo ikke i seg selv veldig russete.
Vis hele sitatet...
Nettopp! Temaet for revyen er jo nyheter og ikke russ!
Sitat av ZrP
Nettopp! Temaet for revyen er jo nyheter og ikke russ!
Vis hele sitatet...
Og greit er det, men syntes fortsatt at TV-en blir litt mye. For all del, behold den, men gjør noe som sender "russ" ut, for det er jo tross alt en Russerevy.