Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1500
Har tatt noen bilder i ferien og tenkte jeg ville vise frem noen av dem. Har endret noe, men ikke store photoshoppingen

Setter gjerne pris på litt konstruktive og gode tilbakemeldinger på hva jeg burde forbedre og hva dere likte.

Elefantsel
Golden Gate
San Francisco Municipal Railway

Litt ekstra spennende å se hva dere synes om bilde nr 2...

Don't flame me
Sist endret av Octavarium; 13. august 2005 kl. 21:12.
fine bilder...veldig spessielt det andre bildet hva er det du kjører forbi?

Gratz med 1000 innlegg
Sitat av frgz
fine bilder...veldig spessielt det andre bildet hva er det du kjører forbi?
Vis hele sitatet...
Du mener det røde som er en del av brua? ;o
hehe jess oppklarte en del :P
jeg likte ikke helt deg golden gate bildet. det ble altfor uklart.
Elefantsel bildet var litt tøft men ensformig med farger.
San Francisco var litt tøft og minnte meg faktisk veldig mye om gudfaren av en eller annen merkelig grunn.
Greie bilder alle 3, men San Fransisco skillte seg ut som det deffinitivt beste bildet. I andre enden av skalaen ligger golden gate som jeg mener det blir for mye fart i.
Det var noen fine bilder der, skal si litt hva jeg synes om dem ett og ett.

Bildet av selen var ganske fint men mangla litt sterkere farger.
Bildet av Golden Gate hadde den røde delen av brua som irriterte bitte-litt men ellers var bildet nydelig.
Det siste bildet (mener jeg) var det aller beste, likte fargene på det, og det ble tatt i rett vinkel.

Ikke at jeg er så veldig god på foto og sånt, men jeg likte ihvertfall bildene veldig godt.
Sist endret av CryptoN; 13. august 2005 kl. 21:34.
enig med de fleste her, bilde tre er det fineste, det eneste som er minus er bilden i bakgrunn, men ikke noe å gjøre med det
Likte San Francisco Municipal Railway best, var likson en gammel style i bilde.
1: Veldig koselig bilde. Helt greit, ikke noe mer å si om det.

2: Kunne vært litt bedre, hadde heller forventet meg et oversiktsbilde over Golden Gate, men det var det nå enn ikke. Det blir liksom litt vanskelig å se hva det i det hele tatt er, og poenget forsvinner litt. Men men.

3: Veldig bra, men hadde vært mye bedre om du ikke hadde sett bilen helt til venstre ;D
Det er vel Golden Gate-broen som er i bakgrunnen?
Anyways, likte alle bildene, men det tredje best. Som nevnt før; Uheldig med de bilene til venstre.
Elefantselen var forresten en liten cutie ^^
Angående det med bilen, vet det ble dumt... så valget hadde vært å droppe det bildet, men tok det med likevel.

charzer: Ja, det er Golden Gate i bakgrunnen. Den dingsen som passeres er en lyktestolpe eller lignende på en mindre vei eller bru (husker ikke hvilken av delene...)

Fint med tilbakemeldinger
Nettopp. Fikk inntrykket av at de fleste her trodde lyktestolpen var en del av Golden Gate...
klarer ikke å ikke bare se på signaturen din på første bildet.
andre bildet har ikke noe blikkfang.
likte 3. bildet absolutt best