Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 2644
Hei!

Våknet av at lyse stod rett i trynet mitt, så jeg måtte sjekke hva det var. Der så jeg en sol oppgang, så jeg dro opp kameraet å tok noen bilder.

Dette er første gang jeg prøver på noe serriøst å vil vite hva dere synes, om vinkelen er bra, lysforhold, skarpheten osv.

Bilde 1
Bilde 2

Da takker jeg for meg, å legger meg igjen God natt/morgen.
likte bildene veldig godt. har du de i litt større format ?
Pene bilder. men ALTFOR orginale bilder.
Damn. Disse var det kvalitet over Fine bilder. Noe imot om jeg tar å bruker som wallpaper?
Luric: Ingen kan bli for mye oppbrukt egentlig. Disse bildene var det noe spesielt over
Bildene var i mine øyne nyyyydelig!

Jeg likte fargene.
Jeg likte den sorte rammen rundt.
Jeg likte den sorte bakken som sniker seg ned mot midten.
Jeg likte at bakken delte opp bildet ganske fint i forhold til det gyldne snitt.
Jeg hater ord deling en din.
Få dem i wallpaper størrelse!
Kjempefine bilder
Det er ikke mye mer å si enn: Veldig bra !
Hehe takk for tilbakemeldingene setter jeg stor pris på

Jeg har bildene i rå format også (altså slik de egentlig så ut når jeg tok dem)

Bilde 1
Bilde 2

Dere kan godt lage wallpaper av disse bildene, men post dem nå ut på forumet, å dere kan godt skrive hvem som har tatt bildene også
Deilige bilder. Bilde 1 var definidovt best. Lengter etter wallpaper av dem.
Tok et par solnedgangsbilder i Aalborg for et par år sida. Var bra fornøgd med dei, skal sjå eg får uploada dei en plass

Fint bilde!
hva slags kæm har du?
Jeg har et Sony DSC-P200 ikke verdens beste kamera, men det fungerer til mitt bruk. Lite å lett.

Kan prøve å lage et wallpaper selv av bildene jeg tok, må bare komme meg til min egen pc først.
Heite bilder ja. Likte spessielt det første.
Har du noen flere å vise frem eller?
Takker for positiv tilbake melding, har noen flere ifra samme sol oppgang, kan jo selvsagt legge disse ut. Kan gjøre dette når jeg kommer hjem.

Har ikke noen andre "gode" bilder enda, men kan poste disse når jeg får tatt noen
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Dette var langt bedre enn mitt bilde av solnedgangen i allefall
Jeg føyer meg til rekken av folk som vil ha wallpaperstørrelse av dem.
nPulz's Avatar
Trådstarter
Hehe, takker vil dere ha orginal størrelsen eller at jeg skal ta og lage et wallpaper selv av bildene?
Orginalene har jeg linket til lengre opp, wallaper kommer snart
Kjempepene bilder, men som en sa.. det er litt for mange av dem.. =)
nPulz's Avatar
Trådstarter
Hehe du har vel kansje rett der Lundern, men vist jeg skal tenke på om det er for mange bilder av den slags, så kan jeg vel ikke ta noen bilder av noe da ? ;P
Hehe joda Men ditt var bedre utført en mange andre sine bilder
Noen av de beste soloppgang-bildene jeg har sett, tror jeg. Liker egentlig ikke slike bilder, så det skal jævlig mye til for at jeg liker dem, men disse var dritbra.
Problemet er hva man kan bruke dem til, for henger man dem på veggen så er man harry

Kanskje sende dem til noen å få laget plakater? Det er typiske "plakatbilder". Hadde ei dame på Karmøy på 16 år da jeg var 22. Hun hadde slikt piss på veggen. Side om side med en panterplakat, og noen carebears

Huff...memories...
Sitat av ninja5000
Kanskje sende dem til noen å få laget plakater? Det er typiske "plakatbilder". Hadde ei dame på Karmøy på 16 år da jeg var 22. Hun hadde slikt piss på veggen. Side om side med en panterplakat, og noen carebears
Vis hele sitatet...
Herlig! likte den der, flotte bilder btw!
Knallbra bilder begge to. For min del nr2 best, pga veldig spesielt lys jeg ikke har sett på noen andre soloppgangbilder før.
Huff, solopp- og nedganger. Syns ikke jeg ser noe annet her på skryteplassen, likevel var dette noe av det beste jeg har sett. Blir spennende å se hvordan wallpaper-ene dine blir, ettersom jeg ser det som en utfordring .

Lykke til .
Veldig fine biler. God balanse mellom lys/mørke. Den sorte rammen rundt er veldig bra, gir fargene et ekstra løft.
nPulz's Avatar
Trådstarter
Hehe, ble litt sjokket over all den positive kommentaren, hadde jeg ikke ventet meg.

Yaman: Ja skal lage wallpaper snarest mulig, må bare få tid til det, jobben tar meste av fritiden, å når jeg kommer hjem er ikke den første som kaller på meg pcen akkurat :P men skal gjøre det :P
Meget pent. Litt oppbrukt motiv, men det er ikke til å unngå til tider
nPulz's Avatar
Trådstarter
Dere lurte på om jeg kunne lage et bagrunsbilde av bilde

Her er mitt førsteutkast.

1024x768
1280x1024

Ville først høre hva dere syntes, så endre på bilde deretter
Tja, er fornøyd med hvordan du løste det .

MEN
Jeg likte ikke den øverste blå (?) linja over selve bildet. Annet jeg ville nevne var gjenskinnet fra det lille huset nederst på selve bildet. Du burde få kvittet deg med det.
nPulz's Avatar
Trådstarter
Ok, det er en grå line btw :P samme som nede, men siden det er litt annen farge oppe vises det litt dårligere.

Skal ta å klippe litt på bilde imorgen
Bra bilder. Jeg synes ikke at det gjør noe om de er orginale eller ikke. Fine var de hvertfall...
nPulz's Avatar
Trådstarter
Takker for det.

Yaman: Nå har jeg fjernet det hvite huset som stod der