Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1686
Ja, bare en liten introduksjon, dette er første gangen jeg gjør dette, hakke peil om hva som er bra eller dårlig, eller om dette er bra eller dårlig. Når jeg var ute var jeg egentlig ute etter å ta bilde av jentene som spilte fotball ( jaja, har lov, ingen snikfotografering)
Men så dukka jeg borti detta da. Ros Ris mottas med takk.

Bilde

Dice out.
Jeg ser hvor du vil hen med bildet, men det var liksom for detaljert eller noe. Jeg fant ikke hele roen i bildet, hvilket jeg pleier å kreve fra slike bilder.

Dog et greit bilde, stå på
For det første så velger jeg å tro at bildet hadde vært penere med farger, sånn som det er nå er motivet altfor platt, kjedelig og urolig til at sort-hvitt funker.

For det andre - hva prøvde du å fange? Det er ingenting å feste blikket på, og du fokuserer automatisk på trestubben som ikke er videre interessant i seg selv.

For det tredje - hvorfor i så stort format?
Sist endret av Loeve; 29. april 2005 kl. 00:17.
uhmm... det ga liksom ikkeno mening... jeg skjønte ikke helt poenge med bilde. så det blei bare teit for min del. Sorry... prøv igjen

Scha
Loeve : Har du ikke lært ennå at en helt ordinært snapshot i farger plutselig blir "kunst" hvis det er i svart/hvitt?

Dice : Skal du ta svart/hvitt-bilder må du ha en mer spennende himmel enn det der. Hvis du i tillegg hadde fjerna kvistene i forgrunnen, bøyd deg litt lengre ned slik at husa i bakgrunnen hadde blitt skjult, fjerna det svarte oppe i høyre hjørne og hatt større konstrast hadde fotoet i beste fall vært helt ok. Det er det ikke nå, synes jeg da.
Jeg synes stubbene ble for dominerende i bildet nå, de forstyrret på en måte litt. Hvis du hadde hevet kameraet 30-40cm tror jeg det hadde blitt bedre.
Fant ikke helt roen, og ble litt stressa av det. Kan egentlig ikke helt skjønne hva det er som gjør meg stressa med det heller.
Helt ordinært bilde. Fant heller ikke no spesielt med det.
Selv fant jeg ikke noen ro i bildet. Hva er det du prøver å fokusere på i bildet?