Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1463
Har vært utsatt for et innbrudd og tyveri fra en bil. Politiet hadde verken ressurser eller interesse av fingeravtrykk. Jeg vet av et par steder der det mest sannsynlig er et par avtrykk i bilen om ikke vedkommende brukte hansker. Hvordan kan jeg med best mulig resultat få tatt og oppbevart disse?
Blomzterkasse
Bruk taip. Du kan drysse et tynt lag med kalkpulver , mel, melis og se om du finner fingeravtrykk. Har aldri prøvd men sett det på film
I see you...
NAPse's Avatar
Hvorfor skulle politiet stole på din fingeravtrykk-"database"?
For alt de vet har du tatt disse fra glasset til han fyren du ikke liker på den lokale puben.

Hva ønsker du å oppnå med de eventuelle fingeravtrykkene du skulle finne på å finne?
Trådstarter
35 6
Politiet bryr seg visstnok lite om fingeravtrykk i slike saker, det sa de selv, dna som gjelder. Det er jo også spennende å se om man klarer å finne spor selv i slike saker hvor politiet ikke kommer å tar en titt en gang. Det er nå jeg har muligheten til å få prøvd dette, før jeg går gjennom hele bilen for å finne ut hva som har blitt stjålet (absolutt alt er rotet utover, og ja, i en eldre bruksbil må man gjerne ha med litt forskjellig). Den databasen du nevner blir nok bare en samling av fingeravtrykk som blir liggende å støve ned helt til jeg kaster den. Jeg tenker bare å se om jeg finner noen andre sine fingeravtrykk enn mine og å teste metoden med å finne fingeravtrykk.