Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2094
Hei!

Her om dagen logget jeg meg på med min Google konto på en annen PC på Google Chrome. Når jeg så gikk på min egen PC var alle bokmerkene mine borte, mens de fra den andre PC hadde kommet på min. Jeg har nå fjernet kontoen min på den andre PCen, men det har fortsatt ikke løst problemet. Har ikke sånn sykt peiling på dette, og vil så veldig gjerne ha tilbake alle bokmerkene mine. Var utrolig mange... Vet ikke om noen har opplevd det samme, eller skjønner hva problemet kan være? Og håper jeg forklarte det greit, blir litt forvirra av hva som har skjedd her.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Klikk oppe i høyre hjørne , der det er tre streker. Trykk på innstillinger (omtrent i midten av midten og nederst), klikk Logg på. På avanserte synkroniseringsinnstillinger velger du "synkroniser alt" og klikker OK. Vel bekomme.
Trådstarter
3 0
Har gjort det du sier der, prøvd opptil flere ganger. Sjekket innstillinger for bokmerker osv osv. Men det er fortsatt de andre bokmerkene som er der. Det er akkurat som at de har erstatta mine, og mine har bare forsvunnet ut av løse luften.

Sitat av Duckie Vis innlegg
Klikk oppe i høyre hjørne , der det er tre streker. Trykk på innstillinger (omtrent i midten av midten og nederst), klikk Logg på. På avanserte synkroniseringsinnstillinger velger du "synkroniser alt" og klikker OK. Vel bekomme.
Vis hele sitatet...
Har gjort det du sier der, prøvd opptil flere ganger. Sjekket innstillinger for bokmerker osv osv. Men det er fortsatt de andre bokmerkene som er der. Det er akkurat som at de har erstatta mine, og mine har bare forsvunnet ut av løse luften.

Virker som at bokmerkene på den andre datamaskinen ble synkronisert til min konto. Men er det ingen mulighet for å finne de forrige bokmerkene mine?
Sist endret av lte94; 27. april 2015 kl. 15:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Flere som har hatt dette problemet før deg tydeligvis. Løsningen er å finne backupen av bokmerkene fra før Sync ble aktivert.

Se denne tråden: https://superuser.com/questions/4806...sync-in-chrome