Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3341
Hey, fant ingen tråder om emnet, så da lager jeg en.
Det har seg slik, at spotifykontoen min er tilknyttet min samboer sin facebookprofil. Hvordan får jeg forandret det til min egen? Det er ingen big deal egentlig, men ønsker at det er mitt navn og mitt bilde som kommer opp når jeg bruker spotify. Har gått på "edit" "pref.." og sosial network, disconnect from facebook(eller hva det nå enn sto) men når jeg trykker på connect to facebook, åpner det seg to browsere, en i selve spotify. Den er hvit og det kommer ikke noe log-in boks eller noe lignende. Den andre åpner seg i google, altså om jeg har 3 faner oppe, så¨åpner det seg en fjerde. Det er en helvetes lang adresse(ala dette: "...3m6c8jAKrXq92fnrhBid2fwffL41ZBXDZCi0z...") og øverst til venstre står det ok.

Har sett litt rundt her uten at jeg ble klokere av det.
Er det like greit å bare avbestille hele greia, og lage meg ny konto?
Sist endret av bacongull; 21. januar 2015 kl. 00:25.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Skal være å bare sende på en mail til Customer Service med problemstillingen din så skal de klare å fikse problemet relativt kjapt. Kan være en ide å ha betalings-metode m/kort-informasjon tilgjengelig i tilfelle de trenger ytterligere bevis for at du er den sanne eieren av kontoen.
Vart kontoen oppretta gjennom Facebook, eller vart den kopla til i ettertid? Om brukaren vart oppretta gjennom facebook, dvs "Logg inn med facebook"-funksjonen, kan dei ikkje separerast.

Sjølv laga eg berre ein ny konto då min opprinnelege konto var oppretta gjennom facebook.