Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1926
Jeg lastet ned endel musikk-videoer her om dagen. De var i .viv format. Fant i dag ut at jeg trengte "VivoActive Powerplayer" for å kunne spille av disse filmene. Men, jeg hadde tenkt til å legge ut noen av disse filmene. Noen som har vært borti dette filformatet tidligere? Hvordan kan jeg evt. konvertere dem til mpeg?

Og, finnes det noe program som kan konvertere mov filer til mp(e)g?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Vivo spilles vell av i IE? Affal i broswer'n.. Om jeg husker riktig
Real tar dem vel tror jeg...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Menneh anyway.. er ikke vivi litt oldschool?
tror det brukes mest på dårlig oppdaterte pr0nsider...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hehe.. Husker en kamerat av meg satt og kikka vivo for lenge siden.. mens jeg hadde min P75 som ikke dugde til noe som helst..
knøttliten oppløsning
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
VIVO for pokker?
trodde det var et format som var laget for dårlig pron jeg.. det suxer jo helt enormt.. menne.. må ha vivo-player innstallert ja.. en plugin til IE ellerno
retningspels
AnaMorph0s|s's Avatar
Trådstarter
Aha. Fux0r. Fant nemlig en bunch med sjeldne Bad Religion videor, men i dette svette Vivo formatet. Men, går det an å konvertere .mov til .mpg?

Ah, høstferie gjør seg by the way.
Vivo.. hahah.. er det ikke 100x100 oppløsning elns? Husker jeg dreiv å spile det av i Netscape ihvertfall, har faktisk noen filmer på vivo!

En kamerat av meg solgte filmen Titanic på vivo for 500,- faktisk, da den just var kommet på kino