Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1898
Bikkja mi ...
Trenger ikke tilbake meldinger eller noe
3 bilders hdr uten stativ, photomatix, photoshop og litt skygge justering i picasa
Canon 7d m/10-22mm

Føler at bilde er veldig "blurry"
Dette bilde fikk meg i godt humør! Tror du bør klippe bikkjen din litt da. Kan umulig se noe som helst med den sveisen. : p
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Dette bilde fikk meg i godt humør! Tror du bør klippe bikkjen din litt da. Kan umulig se noe som helst med den sveisen. : p
Vis hele sitatet...
Han er veldig klipt akkurat nå haha

idag ser han sånn ut:

flotte bilder. Tar selv også mye bilder av my dawgs, bruker selv bare mobilen.. Med instagram blir alle bilder fine
Sikkerhetsklarert
Bildet er fint, du har et bra utsnitt og du får med forgrunn og bakgrunn som gir dybde. Ikke bare et random "snaphot av bikkja". MEN hundene er ikke i fokus, det er uskarpt. Og jeg ville fjernet kvistene som er forran hodet på hunden til venstre.
Komposisjonen i bildet syns jeg var bra. Jeg syns derimot at HDR ødelegger bildet totalt. Det ser uekte ut, og jeg får følelsen av en billig-tskjorte med ulv på kjøpt på en gatesjappe.

Skal man bruke HDR vil jeg anbefale deg å bruke det i veldig små mengder, bare for å forsterke skygger og farger litt, ikke mer. Men som sagt, et fint bilde, hadde det ikke vært for HDRen.

Du kunne også med fordel fjernet ledningen i bakgrunnen i photoshop
Sist endret av bendiks; 7. april 2013 kl. 13:07.
Fint bilde, men litt falskt og lite detaljer
Ved første øyekast (på telefon, vel å merke) ser det ut som om det er festet englevinger i nakken på hunden.... Ser nå at det bare er skyer. Kvistene framfor den andre hunden likte jeg ikke. Men fine hunder!
Mener å ha sett bildet ditt i en nettside, husker ikke hvor, men kan tenkes i TelemarksAvisen trur jeg
Uansett flott bilde!
Sitat av NoSkillZ Vis innlegg
Mener å ha sett bildet ditt i en nettside, husker ikke hvor, men kan tenkes i TelemarksAvisen trur jeg
Uansett flott bilde!
Vis hele sitatet...
Da har dem iallefall brukt bildet uten min tilatelse