Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 706
Jeg har startet en liten geskjeft med å digitalisere VHS til DVD. Og i den anledning lurer jeg på om noen vet om et enkelt videoredigeringsprogram og om noe har erfaring med digitalisering?
Det enkleste er vel Windows moviemaker. Men da bør du skaffe den gamle versjonen, som er 6.1

Til ellers har du jo Adobe premiere. Det kommer litt an på hvor mye du skal redigere filmene rett og slett.
Sist endret av Fuzzybossen; 30. mars 2012 kl. 19:29.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Det enkleste er vel Windows moviemaker. Men da bør du skaffe den gamle versjonen, som er 6.1

Til ellers har du jo Adobe premiere. Det kommer litt an på hvor mye du skal redigere filmene rett og slett.
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Jeg tenker bare på så enkelt som å lage meny, og klippe ut der det ikke er noe film innimellom
Pinnacle synes jeg er veldig brukervennlig og enkelt. Har brukt Pinnacle en del, men bruker nå Adobe premiere. Det er litt værre å komme inn i, men har mange flere muligheter, mer avansert, osv..

Mvh!
Btw, noen som vet om et bra program for å legge DVD over på pcen for å redigere uten at kvaliteten blir kraftig berørt?
Til helt enkle menyer (ferdige menyer, du legger bare til tekst) , så bruker jeg Nero Vision.

Sitat av TranceMaster Vis innlegg
Btw, noen som vet om et bra program for å legge DVD over på pcen for å redigere uten at kvaliteten blir kraftig berørt?
Vis hele sitatet...
DVD til PC? Da bruker jeg DVDshrink, kvalitieten blir ikke dårligere.
Sist endret av Fuzzybossen; 30. mars 2012 kl. 19:37.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Til helt enkle menyer (ferdige menyer, du legger bare til tekst) , så bruker jeg Nero Vision.



DVD til PC? Da bruker jeg DVDshrink
Vis hele sitatet...
hjertelig tusen takk får prøve meg frem litt
Bare hyggelig.

Forresten, ta DVDshrink herfra heller, fant faktisk ikke noen nedlastningslink til DVDshrink på den første linken.
Sist endret av Fuzzybossen; 30. mars 2012 kl. 19:43.