Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1370
Lasta ned Prison Break, men finner ingen subs til den utgivelsen. Fant en sub som jeg tror skal kunne passe (begge er DVDrip), men den er ca 30 sekunder for tidlig. Lasta ned noe sub-edit program men skjønner ikke shit. Hvordan skal jeg få all dialogen til å komme 30 sekunder senere?
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Lasta ned Prison Break, men finner ingen subs til den utgivelsen. Fant en sub som jeg tror skal kunne passe (begge er DVDrip), men den er ca 30 sekunder for tidlig. Lasta ned noe sub-edit program men skjønner ikke shit. Hvordan skal jeg få all dialogen til å komme 30 sekunder senere?
Vis hele sitatet...
Bruk VLC-player. Trykk på G og H for å justere teksten mens du spiller filmen.
Sist endret av Fuzzybossen; 30. mars 2012 kl. 03:07.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Bruk VLC-player. Trykk på G og H for å justere teksten mens du spiller filmen.
Vis hele sitatet...
Ja vet, men den stiller bare 50 millisekunder om gangen.. Da må jeg trykke 600 ganger for å få den dit jeg vil
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Ja vet, men den stiller bare 50 millisekunder om gangen.. Da må jeg trykke 600 ganger for å få den dit jeg vil
Vis hele sitatet...
Nei, bare hold bokstaven inne, så går det ganske fort.
hm ja.. men det er stress man! skulle tro det gikk ann i en subtitle editor.
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
hm ja.. men det er stress man! skulle tro det gikk ann i en subtitle editor.
Vis hele sitatet...
Ja er enig, det er ikke den beste metoden, men da får noen andre komme med forslag.
På VLC kan man entern bruke G/H knappene, men å gå inn på Verktøy>Track synchronisation>subtitles og stille inn tallene selv, er lettere.

Blir -30.00 sekunder.