Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1190
Logga inn på spotify ista og merka at jeg plutselig kan høre på alle sangene mine igjen og når jeg høyreklikker på sangene kommer det ikke opp "x antall plays left" lengre, flere uten premium som har merka dette?

Lurer på om det endelig er blitt sånn som det var før eller om det bare er noe som ikke er helt i orden, har ikke lasta ned noen updates.
Sist endret av cookiesRGood; 28. mars 2012 kl. 21:20.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Håper dette, ettersom premiumen min snart går over igjen...
Happy Buddha
Hmm, spotify'en min nekter nå å spille av sanger..
Sitat av AmundK Vis innlegg
Hmm, spotify'en min nekter nå å spille av sanger..
Vis hele sitatet...
Det er slik med min at man må først dobbelklikke på en sang, deretter dobbelklikke igjen for at den skal starte.
Happy Buddha
Sitat av Hoat Vis innlegg
Det er slik med min at man må først dobbelklikke på en sang, deretter dobbelklikke igjen for at den skal starte.
Vis hele sitatet...
Er bare lydkortet mitt som spiller meg et puss. Restartet nå og alt er godt!
Vis premiumen din nettop har gått ut kan du hører på en sang så mange ganger du vil men dette vil fjernes etter en liten stund.
Sitat av ITknut Vis innlegg
Vis premiumen din nettop har gått ut kan du hører på en sang så mange ganger du vil men dette vil fjernes etter en liten stund.
Vis hele sitatet...
Har ikke hatt premium på lenge, sjekka også kontoene til noen av de andre i familien, de hadde det akkurat som meg, plutselig er det mulig og høre på alle sanger igjen