Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 995
Hei hei, jeg har litt problemer med og komme meg i en gammel hardisk, som jeg har putta i en ekstern hardisk, hvis du skjønner ^^,

det jeg lurer på er det noe mulighet til og komme seg inn i den på en eller anna måte? , Takk takk!

Jeg skal prøve og bruke den som en vanlig ekstern hardisk, hvis det er en mulighet får det.
Men nå har jeg ikke tillatelse til noe, og jeg har mange viktige bilder osvosv, jeg gjerne vill ha fra den! ;/
Sist endret av AleksR; 25. mars 2012 kl. 01:08.
Eksterne harddisker nå til dags er vel bare plug&play?
Tror du må forklare litt nærmere hva problemet er.

Hva er problemet?
Hva skjer?
Hva er det som ikke skjer?

Hvilken type harddisk er det, IDE eller SATA?
Trådstarter
6 0
Okey, Ja, men det er ikke en ekstern hardisk, hehe, eller det var en ekstern hardisk, men det blei ødelagt så jeg skifta den hardisken som var inni den eksterne hardisken med en gammel hardisk jeg hadde i en gammel pc, litt vanskelig haha!


Hm, når jeg skal for eksempel se på ting eller overføre til min datamaskin kommer det bare at jeg ikke har tilatelse til og se på det , Når jeg trykker på noe så kommer det "Du har ikke tilgang til denne mappen" og "Klikk fortsett for å få permanent tilgang til denne mappen" så når jeg trykker på fortsett kommer det " Du ble nektet tilgang til denne mappen " og " Du må bruke kategorien sikkerhet for å få tilgang til denne mappen"

Jeg er ikke helt sikker, på hvordan type det er
The Nerdrager
Gå på diskbehandling å se om den harddisken krasjer sammen med en annen disk, eller om den har fått en "bokstav" som den skal stå på.