Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1242
Fikk i dag vite det at skolen skal kassere alt det gammle mørkeroms utstyret samt mangen pentax kameraer.
Er det vanskelig å lære seg dette? kan muligens få tak i dette utsyret skjønner dere
Hvordan er det å få tak i forbruksmatriell til dette? papir og væesker O.S.V? Noen som har link?

Tja det er vel 10-15 komplette utstyr med selve fremkallingsmaskinen, kar, o.s.v
Sist endret av Xzip; 18. november 2009 kl. 15:35.
Det er ikke vanskelig å lære, finnes masse stoff på nett. få deg en viss peiling på hvordan det virker og bruk resten av tida i mørket. papir og kjemikalier finner du på nett, uten at jeg har noen spesifikke nettsider akkurat nå..

men vær forsiktig; å jobbe i mørkerom er svært avhengighetsskapende!
Ooh, husker jeg prøvde meg på dette i 15-års alderen. Er veldig lett å lære. Lån deg en bok om emne på biblioteket og snakk med noen av de eldre på en lokal fotobutikk. Resten lærer du deg fort med litt prøving og feiling.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
*sikle* 15 sett? Nais.

Jeg skal hente mitt analoge kamera når jeg drar hjem til jul, da skal jeg begynne.

Post gjerne lenker til informasjon som har hjulpet deg i læringsprossessen, hvor man kan få tak i kjemikalier og diverse utstyr, med mer i denne tråden.