Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1540
Hei.

Jeg har med dette bildet prøvd å vise forskjellene i samfunnet.

Hvis du ser på bildet, så er det masse tegnestifter rundt den derre binders'en. Du ser at de er veldig forskjellig. Det er det som er meningen å vise, at alle er forskjellige.

Hvis du tenker på det som en mørkhudet mann som står rundt, og en hvit mann i midten, så blir det akkurat det samme, men jeg prøver å vise det med kontor utstyr.

http://www.deviantart.com/view/17873176/

Er klar over at bildet er av crappy kvalitet.
Du ødelegger jo alt for personen som ser på bildet når du røper hva meningen bak det er. Halve gleden er å tolke det!

Bildet mister forresten fokus for tidlig, ikke noe særlig spør du meg.
Fint bilde, men skjønner ikke helt.
Du skal hvise at alle er forskjellig, så har du mange like og en som skiller seg ut.
Jeg får mere følelse av en/ei som blir stengt ute.
Ja, er nok noe mer mot den følelsen, tror jeg formulerte det litt dårlig. Men da kan jo dere diskturere
Fint bilde og en kjempegod idè! Men for å si det slik: Hadde ikke du sagt hva bildet skulle være, hadde jeg aldri skjønt det.
[Slemme-Sabbi]Jeg skjønner hva du mener men jeg skjønner ikke hvorfor[/Slemme-Sabbi] Neida

Jeg tror ikke dette bildet hadde seg meg noe hadde du ikke forklart det i begynnelsen. Det er jo som sagt det som er halve gleden! Det å finne ut selv hva bilde symboliserer.

Det blir ikke godt nok illustrert når man har så sinnsykt mange tegnestifter. Da skifter det meningen med at "alle e forskjellige".


edit: Bilde var jo fint da, det skal du ha for!
Sist endret av Sabbi; 3. mai 2005 kl. 19:54.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Synes effekten falmet litt av at både bindersen og tegnestiftene var av metall... Ellers synes jeg det var en kul ide
Du er min venn
niigu's Avatar
Hadde nok tolket det bildet ganske lett (på min måte), og dermed mister jeg sansen for bildet ganske fort. Du har glemt å bevare mystikk og hemmelighet. Dessuten hadde jeg misforstått din mening med dette bildet ganske så fort, i og med at jeg tror bindersen er ensom og alene. Tror ikke dette bildet har noe med samfunnssegregering å gjøre i det hele tatt. For min del representerer det ensomhet.
Jeg tolket det med en gang, jeg.. Leste Loeves post først av alle, og dermed fant jeg ut at jeg ikke skulle lese det som Lundern hadde skrevet før jeg forsto hva bildet handler om.

Synes egentlig bildet er litt kult jeg, men ikke noe jeg ble helt oppslukt av idet jeg så det.
Pen idè..