Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1076
God aften, jeg sitter og tenker på hvordan det må være å kombinere ren kodein- "lean" med sprite og koolaid grape, (eller kodein i det hele tatt for den saks skyld), sammen med feks cannabis-brownies? Har laget begge deler flere ganger men må jo være det ultimate eller? noen som har prøvd?

Edit altså drikke "leanen" og spise edibels om hverandre

Lurer også på om det er noe spesiell risiko ved komboen, har veldig lyst til å teste imorgen men kan være det blir benyttet oxynorm pulver istedet for kodein i leanen, noen som har blanda oxy med sprite? Skal selvsagt ikke leke med rus men foretrekker av og til å lage litt "ritualer' rundt rusen ikke bare mest for penga fortest mulig
Sist endret av Bluesky_; 16. februar 2019 kl. 01:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har selv spist brownies mens jeg spiste seks eller syv Paralgin forte(180-210mg kodein) på kort tid, typ to timer mellom alle.
Men jeg tok de da mot smerter etter en skade, så jeg kjente ikke noe særlig rus av de før browniesen begynte å funke. Ble vesentlig(!) mye mer rusa enn av brownies alene, selv om dosen var den samme som jeg har prøvd mange ganger før uten annet innabords.
Det går mest sannsynlig helt bra, bare du holder deg til forsvarlige doser kodein. Altså ikke så alt for mange. Husk også å ekstrahere paracetamolen om du skal ta Paralgin eller andre medisiner med det i seg.
Du spør basically om hvordan det er å kombinere cannabis og opiater? Funker bra det og det er ikke en farlig kombinasjon.
"Lean" inneholder jo ikke bare kodein, men også promethazine så om du putter noen oxynorm eller PF i en sprite så blir jo ikke det akkurat "lean" da.
Sist endret av Alge; 16. februar 2019 kl. 03:53.
Nei det stemmer at ikke dette er lean-lean men har bare oxy stm og har tidligere blandet pur kodein pulver eller filtrert pf også med lilla kool aid og sprite, i sosiale sammenhenger for gøy i forsvarlige mengder. Aldri gjort det med oxy pulver.
Ei heller noen av delene og samtidig spist cannabis infisert bakst. Har dog røyker hver gang som jeg vet er chill men edibles gir en litt annen rus så hadde vært gøy å høre andres erfaringer
Sist endret av Bluesky_; 16. februar 2019 kl. 13:28.
Hva er i det hele tatt greia med dette Lean greiene, er det ikke bare en "drink" med medisin ? Alstå blandevann med medisin oppi ?
Jo basically men det er hakket mindre "narkoman" om jeg kan si det sånn. Det beste en kan gjøre er jo morfin rett i åra men ikke akkurat veien å gå for min del da jeg ikke misbruker medisiner/dop pga noe trang e.l.

Men poenget var ikke om inntaksmetoden av kodein men mer om oxy/kodein kombinert med å spise mat med hasj i
Sist endret av Bluesky_; 16. februar 2019 kl. 13:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror dette skal gå helt fint, bare pass på at du ikke lager for sterke edibles. Dere blir sikkert kule med et Burger King -beger med Lean i!
Sitat av Nortroll Vis innlegg
Hva er i det hele tatt greia med dette Lean greiene, er det ikke bare en "drink" med medisin ? Alstå blandevann med medisin oppi ?
Vis hele sitatet...
Det handler bare om å være "kul" og det å vise at man inntar Kodein. Bare latterlig flaut spør du meg...
Ok da forstår jeg hva det er. Og TS. Det er jo sånn at opiater og alt som er boostende og sløver deg øker farene for respirasjons problemer.
Dette kan ikke gjenntas nok, og da forstår en litt eldre sjel hva Lean er for noe. Så kan vel igrunn bare se for meg også som skrives her ett BurgerKing beger med sprite og en 2-3 paralgin forte knust oppi, mens man har laget seg en cannabismuffin med hjertestrø og flagg på .
Ikke minst må kles kodeks inneholder minst Bob Marley eller Jamaica, ett bling bling med cannabis blad helst litt stort så endatil bestemor ser hva det er. Til sist så har man med seg en boombox eller alternativt bare en liten bluetooth høytaler som kan spille. Lilliliilliilililililili-Lillili-Vanilllilili-Ppepppepppepp / PppeeepZ på HØYT volum mens de synger om Xaaaanaaax.... Har jeg forstått greia ?