Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1350
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk tak i ett par av disse i dag, det var Xanor 1mg, små runde, litt flat, står ingen merking.

https://imma.gr/78217x621c0

Er litt skeptisk, finner ingen info om dette er alprazolam eller noe annet.
ukjent, aprazolam har en smak som er umulige ¨å forfalske vil jeg tro... de lyseblå 1 mg som er mye av er det du får på gata i oslo nå får tiden
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
De har en veldig v eldig SVAK blå skjær i seg disse også.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
VAnskelig å vise på bildet da de er så små, blir for vanskelig med mob kamera,
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De pillene jeg har ligner veldig på disse, men det er 10mg Bensedin (Diazepam). Veldig svakt blågrønt skjær.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du har Bensedin 10mg så er ikke smaken til å ta feil av. Sterk kjemisk besk smak, som kjennes lenge på tungen..
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Rund hvit pille, med en beskrivelse om et mulig blåskjær i fargen. Folk må begynne å forstå det virkelig ikke går an å identifisere sånt som dette, jeg finner stadig små, hvite og runde piller hjemme, uten å ane hva de inneholder. Jeg kjenner smaken til xanor, men om det er umulig å forfalske denne vet jeg ikke rørleggern.

Finnes det ikke en benzo-test for akkurat dette?
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Smakte en liten nit av pillen, sterk besk kjemisk smak, altså, det smakte dritt. Dealeren sa det var best å tygge de, henger i ett lite miljø så er litt rart hvis han prøver å lure med noe.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Når jeg søker opp Bensedin er de helt likedan, så det er altså "kanskje" 10mg diazepam istedet for 1mg alprazolam? Da har dealeren i såffal failet med informasjon. Jeg kjenner fortsatt smaken på tungen, jevla sterk kjemisk.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husker jeg kjøpte noen Valium fra deepweb for et par år siden som lignet veldig på disse!
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Husker jeg kjøpte noen Valium fra deepweb for et par år siden som lignet veldig på disse!
Vis hele sitatet...
De funka? Tok en hall en nå, men kommer ikke til å kjenne så mye sikkert, tok meg akkurat en doll smell også. yy