Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3405
Er skikkelig frustrert her... Har spilt inn musikk på en lydopptaker med usb inngang. Så plugger jeg den i PCen og bare to av de fem filene spilles av... Det står at filen ikke kan spilles av, at den kan være skadet eller feil. Men alle skal være Mp3. Noe jeg kan gjøre?? Har prøvd ulike avspillings apper. Vlc, media player... Takk for gode råd!!

Kan også si at inne på mappa står det at filen er på 30kb.men når jeg trykker på egenskaper står det at filen er på 0 byte... Hva er dette og kan jeg gjøre noe?
Sist endret av nighttimingbaby; 19. juli 2018 kl. 13:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Forstår det som om lydopptageren lagrer direkte ned på en usb-drive når opptaket gjøres ? Vil tro at av en eller annen grunn lydopptakeren ikke har fått skrevet filen ferdig.
Hva er størrelsen på filene som den klarer å spille av ?
Sitat av dggr Vis innlegg
Forstår det som om lydopptageren lagrer direkte ned på en usb-drive når opptaket gjøres ? Vil tro at av en eller annen grunn lydopptakeren ikke har fått skrevet filen ferdig.
Hva er størrelsen på filene som den klarer å spille av ?
Vis hele sitatet...
Ja, den lagrer direkte. Den har tidligere spilt av mye større filer. Så noe må ha gått galt... Noe jeg kan gjøre for å reparere??
Hvilken lydopptaker er det?
Kanskje ble den tatt ut for raskt (usb-driven) fra opptakeren ? Vil tro det tar litt tid før den skriver et opptak ferdig...
Er ledig plass på usb-driven ? Kan den ha blitt full ?
Sitat av nomore Vis innlegg
Hvilken lydopptaker er det?
Vis hele sitatet...

Ca sånn

https://www.gear4music.no/no/Opptak-...SABEgKa5vD_BwE

Sitat av dggr Vis innlegg
Kanskje ble den tatt ut for raskt (usb-driven) fra opptakeren ? Vil tro det tar litt tid før den skriver et opptak ferdig...
Er ledig plass på usb-driven ? Kan den ha blitt full ?
Vis hele sitatet...

Masse ledig plass... Men jeg kan ha vært for rask. Jeg aner ikke.. Men er det noe jeg kan gjøre?
Sist endret av nighttimingbaby; 19. juli 2018 kl. 13:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ca sånn? Om det er den du har linket til der så har ikke den direkte opptaksfunksjon mot minnekort/USB selv, så da må du ha gjort det på en datamaskin. Dvs et opptaksprogram på PC'en din som du har tatt opp lyden og lagret til ei fil. Dersom filen nå er ødelagt må du se hva du gjorde i programmet eller om du kan ha vært for rask med å ta ut lagringsenheten. Dersom dette er tilfelle er det sannsynligvis nå ingenting å gjøre for å hente data'ene tilbake.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sikker på at det ikke bare er en snarvei da?