Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2448
Har opplevd hærverk i ny og ne på bilen min det siste året, og har derfor bestemt meg for å gå til innkjøp av overvåkningsutstyr.

Dette har skjedd nattestid, og det er derfor ønskelig med kamera med følgende spesifikasjoner:
God batterikapasitet
Automatisk night vision funksjon
Funksjon som starter opptak ved deteksjon av bevegelse.
HD
Det optimale vil være at kameraet en innebygd i det innvendige speilet i bilen, vet dette har blitt ganske populært for folk som filmer når de kjører.
Det skal helst være god dekkningsvidde på kameraet (type gopro), og så lite kameralense som mulig (ønsker ikke at man skal oppdage kameraet ved første øyekast).

Post gjerne linker eller kom med innspill på hvordan jeg skal få gjort dette best mulig. Er også ute etter alarmsirene som trigges ved f.eks. glassbrudd eller høye lyder forårsaket av steinkast/spark etc..
Prisen er ikke så viktig, er klar over at det kommer til å koste noen tusen, men ønsker det selvsagt så rimelig det lar seg gjøre.
Usikker på kamera, men DEFA er hvertfall et kjent merke innen bilalarmer:

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?p...436&id=&vn=736