Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1131
Heisann kjære kjære freaks!

Har en liten påskegåte til dere; Prøvde nettopp å koble til mitt G35 til min BenQ XL2420G USB-inngang, men skjermen klarer ikke å fange opp noen signaler fra headsettet. Er det noen som har en aning, regner med at det er en relativt kjapp og enkel fix, så ikke hån meg

Håper folk nyter siste dag av ferien!
Sist endret av SoppVandreren; 6. april 2015 kl. 15:30.
Den USB porten er jo bare en gjennomgang til PCen, så det er jo ikke skjermen som fanger opp signalene men PCen som gjennomgangen er plugget i. Du kan ikke ha HDMI som lydutgang og forvente å få lyd gjennom skjermens USB.
Jeg tror jo ikke at skjermen er en egen data, men når den har bla.a. USB-innganger så må jo disse fungere og sende signaler til dataen? Det er da noe skjermen ikke gjør. Mitt spørsmål er; Vet noen hvorfor skjermen ikke sender signaler videre til damataskinen? (Min forrige post ble fjernet av admin, aner ikke hvorfor)
Sist endret av SoppVandreren; 6. april 2015 kl. 21:37.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Fordi du ikkje har kopla ein USB-kabel mellom PCen og skjermen. Sjå om du ikkje har ein USB type B-port på skjermen. Ca. 1x1cm, kvadratisk, med ein plastdings i midten.
Sitat av slashdot Vis innlegg
Fordi du ikkje har kopla ein USB-kabel mellom PCen og skjermen. Sjå om du ikkje har ein USB type B-port på skjermen. Ca. 1x1cm, kvadratisk, med ein plastdings i midten.
Vis hele sitatet...
Aah, visste ikke at jeg måtte gjøre dette! Tusen takk for gutter