Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2411
hva kan være feil, når skjermen på min s4 ikke vil snu seg på siden?

og ja har skrudd på skjermrotasjon..
Prøv å restarte telefonen?
Trådstarter
47 1
Sitat av whynot Vis innlegg
Prøv å restarte telefonen?
Vis hele sitatet...
har prøvd det flere ganger.. virker ikke
Prøv å rotere telefonen mens tastaturet er fremme.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Hadde denne bug'en på min og. Gikk inn i recovery, slettet/wipet cache'en og problemet ble borte.
Sist endret av CHillZoNE; 30. september 2013 kl. 14:23.
Trådstarter
47 1
Sitat av Zarlach Vis innlegg
Prøv å rotere telefonen mens tastaturet er fremme.
Vis hele sitatet...
virket ikke :/

Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Hadde denne bug'en på min og. Gikk inn i recovery, slettet/wipet cache'en og problemet ble borte.
Vis hele sitatet...
hvordan går jeg inn i recovery og får slettet cachen?
Prøv å kjøp deg en bedre mobil
Trådstarter
47 1
Bring Up My Page
Asosial introvert
Duckie's Avatar
hvordan går jeg inn i recovery og får slettet cachen?
Vis hele sitatet...
For eksempel slik.

Enten er du ny med Android eller så er du et troll.
Trådstarter
47 1
Sitat av Duckie Vis innlegg
For eksempel slik.

Enten er du ny med Android eller så er du et troll.
Vis hele sitatet...
er jo ikke det der jeg trenger, vet jo ikke hvilken app eller hva som forårsaker at skjermen ikke vil snu seg....
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av Duckie Vis innlegg
For eksempel slik.

Enten er du ny med Android eller så er du et troll.
Vis hele sitatet...
For det første så er man ikke et troll selvom man ikke vet hvordan man booter inn i recovery og sletter cache'n.

For det andre, så har du heller ikke klart å gi TS riktig informasjon. Linken din viser hvordan man sletter cache'n til individuelle applikasjoner. Neste gang leser du 10 ganger før du skriver noe som helst.

Til TS. :
1.Slå av tlf
2. Trykk vol opp, hjemmetast (den under skjermen) og power. Hold inne til Samsung tingen kommer opp, og slipp.
3. Da vil mobilen boote inn i recovery.
4. Om du aldri har sett dette før, ikke få panikk. Du navigerer med volumtastene, og bruker power til å gå ut/inn/akseptere.
5. Scroll ned til "wipe cache" og trykk power.
Du må mest sannsynlig svare ja/nei. Trykk ja, la tlf jobbe seg ferdig og restarte.
6. IKKE TRYKK PÅ RESET TO FACTORY.

Gi meg tilbakemelding?

Link :http://smallbusiness.chron.com/wipe-...oid-31671.html
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Sitat av Duckie Vis innlegg
For eksempel slik.

Enten er du ny med Android eller så er du et troll.
Vis hele sitatet...
Hmm. jeg jobber med reklamasjoner på telefoner (jeg reparerer dog ikke) men dette kunne ikke jeg heller, er jeg et jobbende troll da?
Trådstarter
47 1
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
For det første så er man ikke et troll selvom man ikke vet hvordan man booter inn i recovery og sletter cache'n.

For det andre, så har du heller ikke klart å gi TS riktig informasjon. Linken din viser hvordan man sletter cache'n til individuelle applikasjoner. Neste gang leser du 10 ganger før du skriver noe som helst.

Til TS. :
1.Slå av tlf
2. Trykk vol opp, hjemmetast (den under skjermen) og power. Hold inne til Samsung tingen kommer opp, og slipp.
3. Da vil mobilen boote inn i recovery.
4. Om du aldri har sett dette før, ikke få panikk. Du navigerer med volumtastene, og bruker power til å gå ut/inn/akseptere.
5. Scroll ned til "wipe cache" og trykk power.
Du må mest sannsynlig svare ja/nei. Trykk ja, la tlf jobbe seg ferdig og restarte.
6. IKKE TRYKK PÅ RESET TO FACTORY.

Gi meg tilbakemelding?

Link :http://smallbusiness.chron.com/wipe-...oid-31671.html
Vis hele sitatet...
dette er hva som skjer når jeg wiper cache..
http://www.youtube.com/watch?v=vxoDf...ature=youtu.be
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Har den gått i bootloop? Det er isåfall veldig snodig...
Trådstarter
47 1
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Har den gått i bootloop? Det er isåfall veldig snodig...
Vis hele sitatet...
såå jeg må bare factory resete?.. :/
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Neida. Alt er ikke tapt. Prøv å ta ut batteriet i 5 minutter, evt lengre. Hender stock rom henger seg i bootloop, og da pleier jeg å ta ut batteriet og wipe cache etterpå. Derfor er det merkelig at din hang seg opp. Wipet akkurat cache på stock s4 og den startet med en gang.
Skal ikke være nødvendig å ta det ut så lenge engang. Ta ut batteriet, bruk opp siste reststrøm (feil ord sikkert) ved å holde inn strøm knappen og liksom skru den på og så setter du inn batteriet og wiper cache igjen.

Hvorfor den gikk i bootloop lurer jeg veldig på da jeg sikkert har wipet cache hundrevis av ganger på ulike telefoner uten å oppleve det.
Trådstarter
47 1
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Skal ikke være nødvendig å ta det ut så lenge engang. Ta ut batteriet, bruk opp siste reststrøm (feil ord sikkert) ved å holde inn strøm knappen og liksom skru den på og så setter du inn batteriet og wiper cache igjen.

Hvorfor den gikk i bootloop lurer jeg veldig på da jeg sikkert har wipet cache hundrevis av ganger på ulike telefoner uten å oppleve det.
Vis hele sitatet...
ble fortsatt det samme... factory resetta den nå og virka ikke det heller så leverer den like godt inn og får ny en.. har ikke hatt den noe spessielt lenge så har ikke noe viktig på den
Og bilder osv ligger vel i Dropbox?
Trådstarter
47 1
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Og bilder osv ligger vel i Dropbox?
Vis hele sitatet...
jaja har tatt backup på alt :P