Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 613
Får ikke åpnet hverken GarageBand eller GuitarPro på min Mac OS X 10.7.3.

De krasjer med en gang man prøver oppstart. Reinstallering, omstart og alle alminnelige ting er selvfølgelig prøvd.

Mistenker det har noe med MIDI å gjøre, da dette hvert fall er én fellesnevner for disse programmene, men er jammen ikke sikker.
Prøv å starte fra terminal. Mulig du får noen vettuge feilmeldinger der.
Trådstarter
46 2
Sitat av raze Vis innlegg
Prøv å starte fra terminal. Mulig du får noen vettuge feilmeldinger der.
Vis hele sitatet...
Prøvde nå.. Står kun i rødt i aktivitetsmonitor. Ikke noe feilmelding fra terminal

Etter å ha lest litt på forumer (og sletta noen plugins og diverse) har jeg kommet et lite skritt nærmere ved at startmenyen til GarageBand åpner seg, men at følgene feilmelding åpner seg:

MIDI-tisavbrudd

GarageBand har oppdaget et MIDI-tidsavbrudd.

Hvis problemet vedvarer, oppdaterer du drivere for alle tilkoblede MIDI-enheter. (inkludert lyddrivere med MIDI-funksjonalitet) til nyeste versjon
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke koblet i noen enheter. Hva er lyddrivere med MIDI-funksjonalitet? Forslag til hva som bør gjøres her?