Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2124
Hei. Mittnettsted er en sted der man kan ha gratis hjemmesider, så derfor har jeg benyttet meg av tilbudet. Men nå er plutselig siden(e) stengt. Er det noen som vet om dette er permanent, eller eventuelt når de kommer opp igjen? Jeg finner ingen informasjon om det, er det noen som har tips til hvordan jeg skal finne ut av dette, så lenge man ikke kommer i kontakt med folkene bak serverne der?
Siden er lagt ned.
Trådstarter
6 0
Men liksom - helt uten noe forvarsel?? Skjedde plutselig nå på fredag (23.3.2012).
Sitat av bjorn1000 Vis innlegg
Men liksom - helt uten noe forvarsel?? Skjedde plutselig nå på fredag (23.3.2012).
Vis hele sitatet...
Om det ikke ble annonsert og skjedde plutselig, så hendte det helt uten forvarsel, ja.
Hvis du trenger nytt gratisalternativ, så kan du prøve ut 123hjemmeside

Wordpress er og et godt alternativ til ikke så tunge nettsider, som f.eks. til blogg.
Du har også Webs, tidligere Freewebs.
Trådstarter
6 0
Fint med tips. Ulykken er selvfølgelig at jeg ikke har fått tatt backup av det som lå på serveren. Mer enn amatørmessig, selvfølgelig. Bare å starte forfra igjen, det. Men det er vel sånn man lærer.
Sist endret av bjorn1000; 25. mars 2012 kl. 00:03. Grunn: Å ta backup, that is.
Det kan jo være at det er noe feil med siden, og at den ikke er nede permanent?
Sist endret av onClipEvent; 25. mars 2012 kl. 00:04.
One.com Koster 120 kr året + domene ca. 100 kr og førstegangsregistrering 100 kr. Totalt første år 320 og 220 senere år. Det har du råd til?
Sitat av bjorn1000 Vis innlegg
Fint med tips. Ulykken er selvfølgelig at jeg ikke har fått tatt backup av det som lå på serveren. Mer enn amatørmessig, selvfølgelig. Bare å starte forfra igjen, det. Men det er vel sånn man lærer.
Vis hele sitatet...
Jepp. Slikt er det. Jeg har selv 3 nettsteder, og er nærmest paranoid når det gjelder å ta backup. Du kan jo ta å sjekke om Google har bufret nettsiden din slik at du kan hente ut noe i allefall.
Trådstarter
6 0
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Det kan jo være at det er noe feil med siden, og at den ikke er nede permanent?
Vis hele sitatet...
Ja, det er liksom det jeg har et lønnlig håp om, men det finnes ikke noe informasjon om det NOE sted.

Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Jepp. Slikt er det. Jeg har selv 3 nettsteder, og er nærmest paranoid når det gjelder å ta backup. Du kan jo ta å sjekke om Google har bufret nettsiden din slik at du kan hente ut noe i allefall.
Vis hele sitatet...
Det var en god idé, men så flaks hadde jeg nok ikke. Sjekket nå.
Det eksisterer flere sider som cacher nettsider, søk på google
kan prøve og søke litt rundt her:
http://archive.org/web/web.php
Trådstarter
6 0
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
kan prøve og søke litt rundt her:
http://archive.org/web/web.php
Vis hele sitatet...
Dette var nok det nærmeste jeg har kommet. Men det gikk ikke likevel. Godt tips!
The Nerdrager
Ser da ut som det fungerer nå
Dersom det er mittnettsted.com du mener Kom meg hvertfall inn på siden
Trådstarter
6 0
Sitat av Rediver Vis innlegg
Ser da ut som det fungerer nå
Dersom det er mittnettsted.com du mener Kom meg hvertfall inn på siden
Vis hele sitatet...
Oh, du hellige jul! Jada. Takk for at du følger med. Jeg hadde egentlig nå gitt opp. Satt hele(!) søndagen og rekonstruerte hele pakka inn på en annen gratistjeneste. Jeg manglet nemlig backup. Skal love deg at jeg har det nå. Men at det går an. Ingenting er nevnt under driftsmeldingene. Er ikke DET litt rart?

Takk også til den vanvittig dårlig kvalifiserte uttalelsen fra dustedgorilla. Den var ikke snill.