Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1304
Hei Redigerte et gammelt bilde jeg. Hvordan ble det??
Sorry for den idiotiske datoen der, men glemte å skru av den funksjonen

http://img171.imageshack.us/img171/8923/img0038xm.jpg
Forventa bildet av et dyrkerom da jeg så tittelen, men det får så være...

Ellers er dette bildet alt for grønt. Det mister masse av naturligheten sin. Motivet har dog svært godt potensiale, så jeg foreslår at du enten tar deg turen tilbake dit, eller redigerer bildet med litt mindre grønt.
Parkettetterligning
Hvor er dette ifra? Sikkert fint bilde men du ødela det totalt, ser ikke vitsen med manipulasjon på dette stadiet.
Synes heller ikke bildet ble bedre med at du gjorde det grønt. Savner naturlige grønne/brune farger på skog/mark/fjell og blåe farger på vannet.
Her har du ganske enkelt dratt spakene for langt. Mindre grønt og mindre vignettering vil nok gjøre seg, for utgangspunktet ser ikke så hakkendes gæli ut. Nedre halvdel av bildet ser fortsatt nesten bra ut.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Dette bildet ser ut som om det ble fremkalt av en ape, ikke overdriv så mye. Det er også fint om du legger råfilen sammen med bildet du har fikset på.
woaaah
fotonewbie's Avatar
Trådstarter
Kameraet som ble brukt er ikke akkurat noe å skryte av, så har ikke RAW format men har jo originalbildet..

Redigerte på nytt for å prøve å gjøre det slik dere sier

http://img580.imageshack.us/img580/8749/fghkrfyyfr.jpg

edit: opps, glemte visst mindre vignetting..

oida, tror jeg er trøtt. Ble visst et annet bilde jeg redigerte.. men nesten det samme ihvertfall
Sist endret av fotonewbie; 29. desember 2011 kl. 12:55.
Bilde nr2 var ihvertfall bedre enn bilde 1
Det ble stort og grønt.....