Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1368
ser mer gråmulert ut, spør du meg.
Hakke peiling på bilder,photoshop ol...Men en ting vet jeg og det er mitt fine nye bagrunnsbilde

Bump for you
Jeg har heller ikke noe særlig peiling på bilder, men det bilde gav en fin rolig følelse. Veldig avslappende å se på.
Fint at du bruker greina som naturlig ramme. Det gir ro i bildet. Horisonten er også rett (noe som egentlig bare skulle mangle). Også fint hvordan odden/øya til høyre i bildet passer inn i åpningen i greina.

Ellers var bildet helt greit. Fargene var litt blasse, som galningen kommenterte, spesielt med tanke på tittelen.
Tusen takk!

Tittelen var egentlig noe jeg bare slang på for å ha noe å skrive, bare så det er sagt Burde vel tenkt bedre gjennom det. Burde jeg prøve å få fargene skarpere? Eller la det være som det er?
Fort gjort å gjøre det litt blåere, to-minutters-trøtt-jobb:
Takk for din trøtte photoshop-jobb . Kanskje jeg burde ha det noe sånt istedet?
jeg stemmer vanligvis for vignetting, men her syns jeg det blir i overkant mye..
Hmm.. Ja, mulig det. Jeg har bare endret kontrast, levels og farger da
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
For en herlig frostrøyk du har fanget, tror kanskje det ville gjort seg hvis åskammen til høyre hadde vært lysere, ellers flotte toner og en fin stemning Sterke kontraster mellom de kjølige omgivelser og det varme lyset som trenger igjennom frostrøyken. Dette kommer svært så godt fram her samt at en nesten kan kjenne det kalde gufs fra opptaksstedet.
Hei alle sammen!

Hyggelig at dere liker bildet. Ja, det var skikkelig kaldt ved fjorden den morgenen, nærmere minus 20grader. Det var ikke mange bildene jeg kunne ta mellom hver gang jeg måtte ta pause for å tine meg opp igjen. - men vakkert var det....