Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2203
Noen som har fått qnx til å fungere med teles isdnkort?
sliter max med å få det til.

meite
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
nei

jeg har heller ikke fått til mitt isdnkort. billion.

håper noen har råd. qnx er artig.
Sist endret av Gusto; 31. juli 2001 kl. 18:07.
-Javisst er QNX artig.... Det er konge!
Nå har jeg ikke ISDN og har dermed ikke prøvd dette selv, men har du siste versjon av QNX? Jeg oppdaterte til v.6,1 for ikke så lenge siden, og det er noen forandringer her og der - kanskje støtter dette ISDN-kortet bedre?

Desverre har jeg ikke fått lydkortet mitt til å funke enda, og det funka heller ikke på Linux når jeg hadde det en gang i tiden - men det er vel kanskje fordi jeg har en god gammel Packard Bell maskin med alle slags innebygget dill-dall - blandt annet nettop lydkortet.

Uansett: Viss du greier å få til en foreløpig tilkobling med modem til nettet, så kan du laste ned og installere v6,1 lett som fett ved å klikke package-manager eller hva det heter i menyen til høyre og velge å laste ned pakken fra nettet. Ellers kan du vel laste den ned fra win og installere på nytt...
Ellers vet jeg ikke helt - men det finnes sikkert en guide eller noe på http://QNX.com - Tviler i alle fall ikke på at det støtter ISDN, bare man finner ut hvordan man får det i gang...
Lykke til i alle fall!
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
jo, jeg vet qnx støtter isdn, men ikke mitt kort.
men jeg kan se hva den nyeste versjonen har å tilby.