Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1432
Anonym bruker
"Parallell Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finner ikke mye om dette unntatt rusopplysningen som nevner 1.5mg som rus dose.


Rivotril gir meg enten for svak rus eller for sterk rus.


Dosene jeg har testet: 0.125 (angst dose, om det funker vet jeg ikke, men kjenner ingenting, og går på andre benzoer samtidig), en 2mg pille (ga meg god effekt, men etter 4-5 timer var det bare sug etter mer), 2x2mg (endte med black out, og spiste MANGE fler en kun det til slutt)


Har tatt mange flere ulike doseringer, men har seg sånn jeg ikke husker virkningen.


Hvilke doser er perfekte? Som ikke ender i blackout, eller sug etter mer?


Har testet andre benzoer, som xanor (der har jeg full kontroll på dosene og rus, 0.5 gir meg angstfrihet og en digg følese, 1mg er samme greiene, 2mg (på kanten med blackout) 3-4mg (litt black out). Men xanor og rivotril er like sterke? Så hvorfor har jeg andre opplevelser på samme doser.?
Xanor og Rivotril er ikke like sterke, men mange kilder sier det fordi det er sånn omtrent sant og fordi Klonazepam og Alprazolam er to veldig kraftige Benzoer. Man bruker de samme doseringene på tsbletter. 0,5-1-2mg. Det betyr ikke at 2mg Xanor og 2mg Rivotril gir samme effekt. Dette er to veldig forskjellige Benzodiazepiner. Effekten og varigheten er gode eksempler på hvordan de er ulike.

Generaliseringer jeg har hørt og kjenner meg litt igjen i er at om man tar f.eks 2-3mg Xanor kan man sløve'n skikkelig og slappe av sofaen og spise masse iskrem. Men tar du samme dose Rivotril vil du gjerne ikke slappe, du vil heller ut og finne på noe sprell. Du er ikke rusa tenker du, du fikk bare en merkelig trang til å feste, være med damer og stjele ting. Og ta mer Rivo.
Felles for dem er at angsten din er borte, men effekten er ulik. Jeg sier ikke at det alltid er sånn, men ofte er det sånn. Det er jo en grunn til at Rivotril har ryktet det har.

Prøv 0,25-0,5mg uten toleranse, det er en bra dose om man ønsker å fjerne angst og uro, men å unngå blackout. Dagen etter kan man likevel se tilbake på gårsdagen og merke at ting er litt uklart og at man må grave litt før man husker enkelte ting.
Men man blir som regel ikke ustabil og utilregnelig med 0,25-0,5mg slik man blir på høyere doser

Alle doser ender med sug etter mer.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Rivotril gir meg enten for svak rus eller for sterk rus.
Vis hele sitatet...
Det er egentlig den der du er ute etter med Rivotril Rusen merker du best når du ser tilbake på gårsdagen og når du først har tatt for mye.

Rivo demper angst og uro uten at man merker stort til rus i øyeblikket. Derfor hiver man innpå mer og mer.
Sist endret av krystallkongen; 23. november 2021 kl. 10:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
heisann. om det er galenika rivotril så kan det hende at det de er presset så pillene varierer noe i styrke. men uansett, jeg pleier å ta 2mg, så 1mg ca 2 timer senere, og dette gir meg en fin rus. dosering varierer mye fra person til person, og det er mange ting som påvirker hvor god effekt du opplever, som benzo toleranse, kroppsvekt og om du har tatt andre drugs.
Det er også viktig å huske att rivotril rusen varer i 6-12timer, og det tar 20-60minutt før du kjenner noe.
Så den beste måten å finne riktig dose for deg er å sakte prøve seg frem, ta 1mg, så venter du 1-2timer så prøver du 0.25mg. repeat til du har funnet din egen perfekte dose.
hukommelsen blir ofte svært dårlig så telefon er ett fantastisk verktøy å bruke. sett på timer med en gang du har spist pillen og bruk notat appen for å tracke tidspunk ved redosering og andre ting du har lyst til å huske i ettertid.
Lykke til

edit: alprazolam og clonazepam doseringene skal være 1:1, altså 1mg rivotril er lik 1mg xanor. effektene er også veldig like, det kan hende at du har forskjellig opplevelser fordi xanoren funker raskere, men slutter også å funke raskere enn rivotril. xanor har effekt i ca 4-6timer og halveringstid på ca 11timer mens rivotril funker i 6-12timer og har halveringstid på opptil 80timer. det kan være at du opplever at de har annerledes styrke om du har redosert xanoren flere ganger gjennom dagen, dermed føles det som at den ene er mindre potent enn den andre. eller så er du tilvennet xanor og bygget opp toleranse, så rivotril gir bedre funk.
Sist endret av Hasjoman02; 23. november 2021 kl. 19:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.