Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 6650
Brukte for mange år siden et program som het snapsaved.
Der kunne jeg logge inn å lese meldinger jeg mottok på snapchat uten å melde fra til mottaker om at meldingen var lest, samt den lagret alt av bildet etc.

Noe tilsvarende som finnes idag som kan anbefales til android?
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Er vel ganske grisete å drive å bruke apper for å komme seg rundt at folk ser du "leser meldingene" / screenshotter bilder uten at de får varsel.
Åpne snap

Fly modus

Les snaps

Slett appen eller data før du skrur av flymodus igjen
Sitat av Adeith Vis innlegg
Er vel ganske grisete å drive å bruke apper for å komme seg rundt at folk ser du "leser meldingene" / screenshotter bilder uten at de får varsel.
Vis hele sitatet...
Grisete? Det KAN være det, men i mitt tilfelle er jeg primært ute etter å kunne lese meldinger, bryr meg ikke om bildefunksjonen.
Ikke hør på noen av de andre. Skal du kun lese meldinger (ikke snaps) uten å "åpne" de lar snap deg gjøre det.

Når du er inne på snap, sveip deg til venstre (fingeren fra venstre mot høyre) slik at du kommer inn på siden med snaps fra vennene dine. Trykk og hold på bitmojien til personen du har fått melding fra, og sveip fingeren fra venstre mot høyre, du vil da kunne se mer og mer av meldingen du har mottatt, dess mer du sveiper mot høyre. Ikke gå helt til høyre for da hopper du inn i samtalen, hold deg akkurat på kanten nok til å lese meldingen men ikke nok til å hoppe inn i samtalen. Husk fineren må holdes hele tiden. Sveip mot venstre når du har lest meldingen og slipp fingeren når du er tilbake på startsiden.
Mr.snake sitt tips funker bare på iPhone. Funker ikke på Huawei P30
GoingCrazy det funker ihvertfall på min Huawei P30 pro.
Sitat av GoingCrazy Vis innlegg
Mr.snake sitt tips funker bare på iPhone. Funker ikke på Huawei P30
Vis hele sitatet...
Det funket på min P30. Ikke hold på bitmojien til du får opp menyen, bare hold på den og sveip med en gang.
Mr. Snake triks funker på one plus 7
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Litt lenge siden jeg var her, det trikset funket ikke på min xperia xa2.
Var mange apper før husker jeg, hadde en som het snapsaved flere år tilbake på ipaden.
Må da finnes slike apper fortsatt eller har snapchat bedret sikkerhetssystemet sitt?
Om du bruker slike apper vil du få kontoen din stengt.
Trådstarter
Sitat av Levobo Vis innlegg
Om du bruker slike apper vil du få kontoen din stengt.
Vis hele sitatet...
Har du noen kilder på det? Brukte den forrige appen i ca. 1 år uten at noe skjedde.

Skal kun brukes når jeg mottar snaps/meldinger fra en person jeg ikke ønsker å ha noe med å gjøre.
Sitat av user22 Vis innlegg
Har du noen kilder på det? Brukte den forrige appen i ca. 1 år uten at noe skjedde.

Skal kun brukes når jeg mottar snaps/meldinger fra en person jeg ikke ønsker å ha noe med å gjøre.
Vis hele sitatet...
Hvorfor i all verden mottar du snaps fra en person du ikke vil ha noe med å gjøre? Og hvorfor vil du lese dem?
Trådstarter
Sitat av Nordlandskuken Vis innlegg
Hvorfor i all verden mottar du snaps fra en person du ikke vil ha noe med å gjøre? Og hvorfor vil du lese dem?
Vis hele sitatet...
Bedre hvis noen kan svare direkte på spørsmålet isteden for å grave i hva og hvorfor.

Men for å likevel svare deg, det er snakk om en "dårlig venn" som bedriver mye kriminalitet som jeg heller ikke ønsker å blokkere helt, da vi fremdeles er "venner" og blokkering fort kan føre til uvenner/konfrontasjon. Ønsker å kunne lese meldingen først for å se hva det dreier seg om, for å se om jeg skal svare eller avvente noen dager og si jeg ikke var pålogget snap.
Ah, jeg ser absolutt den. Da forstår jeg!
Sitat av user22 Vis innlegg
Bedre hvis noen kan svare direkte på spørsmålet isteden for å grave i hva og hvorfor.

Men for å likevel svare deg, det er snakk om en "dårlig venn" som bedriver mye kriminalitet som jeg heller ikke ønsker å blokkere helt, da vi fremdeles er "venner" og blokkering fort kan føre til uvenner/konfrontasjon. Ønsker å kunne lese meldingen først for å se hva det dreier seg om, for å se om jeg skal svare eller avvente noen dager og si jeg ikke var pålogget snap.
Vis hele sitatet...
Vært i samme situasjon selv, men viss han bruker mye snap så kan det vær at han skjekker snapscoren din også viss det tar for lang tid å svare.. Viss den går opp så betyr det at du har vært innpå å åpna snaps/sendt å han kan forstå du ignorerer han og kan bruke det mot det viss han er av den typen
Noen som vet om såkalt skjermvideoopptak fører til varsel? Om du starter opptaket før du starter snap? Er ofte jeg ikke ønsker å svare på meldinger med det samme, og ønsker å se den igjen når jeg vil svare.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Noen som vet om såkalt skjermvideoopptak fører til varsel? Om du starter opptaket før du starter snap? Er ofte jeg ikke ønsker å svare på meldinger med det samme, og ønsker å se den igjen når jeg vil svare.
Vis hele sitatet...
Du kan lagre meldinga ved å trykke på den i chatten.
Sitat av user22 Vis innlegg
Har du noen kilder på det? Brukte den forrige appen i ca. 1 år uten at noe skjedde.

Skal kun brukes når jeg mottar snaps/meldinger fra en person jeg ikke ønsker å ha noe med å gjøre.
Vis hele sitatet...
https://support.snapchat.com/nb-NO/a/third-party