Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3212
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Hei alle dere kjære freakere, vært en stund siden jeg har skrevet noe her nå. Har ikke brukt noe siden tidligere i år, men endte opp med å kjøpe 100mg med ketamin i går. Aldri prøvd det før, er ikke sikker på om jeg skal gå for et k-hole, men i bunn og grunn lurte jeg på om noen av dere mer erfarne med ketamin kunne kanskje gi meg litt innsyn i opplevelsen og evt. noen tips
Vet lite om k unntatt at det kommer i 2 former, den ene formen er mer potent og dyrere. Virker raskere enn den andre. Veldi sterk og kjapp opptur, ble overraska over styrken ift. Mengde. Hadde målt opp en middels mengde ift erowid sin kalkulator, den ble veldi sterk. Vil skyte inn at det er populært på konsert. Har jeg hørt. Hypotetisk
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Må da si at dette skal tas hjemme i senga alene.
100mg er ikke mye, men holder til en god tur!

Jeg liker å justere meg forsiktig opp. Starter med ca
ca 30mg, venter et kvarter og tar 30mg til... (Continue until you've reached desired effect)

Av effekter vil du føle deg litt nummen, brisen og hakket dummere enn et brød.
Har du peiling på om det er S-ketamin eller R-ketamin? S-ketamin skal være mer psykedelisk, og virker å være sjeldnere å komme over. Jeg har prøvd begge, og har så langt ikke merket veldig stor forskjel.

Jeg liker også å ta det hjemme alene. Har du erfaring med meditasjon? For meg blir det som en veldig dyp meditasjon, og jeg prøver å bruke de samme teknikkene mtp pust og tanker.

Hvis du ikke vil gå rett inn i en intens opplevels er nok det enkleste du kan gjøre å ta 100mg-dosen du har kjøpt og dele den opp i f.eks. fire like linjer. Da kan du begynne med å snorte én, og så ser du hvordan det føles. Om alt er greit kan du etter en liten stund ta én til, osv. På forhånd ville jeg gjort klar noe musikk du tror vil passe til opplevelsen - noe du tenker kan være lett å forsvinne til. Kvalme virker å være en ganske vanlig bivirkning, men mange som sliter med det sier at det går fint så lenge de ikke beveger seg mye.

Personlig synes jeg det er veldig delig med ketamin tidlig på dagen, da jeg alltid føler meg veldig skarp og våken etterpå. Har opplevd store vansker med å sove etter ketamin, så det passer seg dårlig på nattestid for min del.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Pleier som vanlig å ta dop om natta når folk sover

Begynner vel med 25mg linjer og ser åssen d går. Burde jeg knuse det opp litt bedre før jeg sniffer?
Sist endret av kamelia; 5. desember 2019 kl. 21:04.
Anonym bruker
"Fortvilet Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alt av pulver som skal opp i nesa bør knuses grundig, Først og fremst skal det se ut som Melis/Mel før inntak, Det er min gjøremåte ihvertfall. Bruk gjerne 30 sekunder ekstra på å knuse stoffet for å få full effekt.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Noen tips på åssen det burde knuses?
Knuse det under et bankkort er en god slager
Ta et papir, en kvitering eller noe og legg det over krystallhaugen. Hold papiret fast til bordet oppå haugen med tommel og pekefinger.
Dra bankkort eller noe annet hardt forsiktig frem og tilbake over papiret til det slutter å knase.
Løft papiret og skrap\rist vekk det som sitter igjen.
Tada, finhakket pudder uten sludder og kludder og lite søl.

Mulig jeg er paranoid, men jeg vil ikke risikere å ta med meg rester av stoffer i lommeboka mi fordi jeg bruker bankkortet på "alternativt" vis.
Dessuten trekker du kortet på diverse maskiner på diverse steder, så det virker litt uhygenisk. Som å bruke kontanter til å snorte ting inn i nesa og blodbanen din. Hvor mange har tatt i den seddeln før du putter den i nesa :s
Sist endret av Bothrops; 5. desember 2019 kl. 22:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Snorta 25mg akkurat nå, håper det blir en koselig kveld
Sitat av Kamelia Vis innlegg
Snorta 25mg akkurat nå, håper det blir en koselig kveld
Vis hele sitatet...
Hvordan gikk det?
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Hvordan gikk det?
Vis hele sitatet...
Han falt ned i hullet og dukket aldri opp igjen...
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
Han falt ned i hullet og dukket aldri opp igjen...
Vis hele sitatet...
Gikk meget bra, endte opp med å sniffe 100mg. Falt ikke akkurat ned I hullet, men var definitivt en opplevelse. Helt ulikt noe som helst jeg har prøvd før.
Sitat av Kamelia Vis innlegg
Gikk meget bra, endte opp med å sniffe 100mg. Falt ikke akkurat ned I hullet, men var definitivt en opplevelse. Helt ulikt noe som helst jeg har prøvd før.
Vis hele sitatet...
En grei regel å følge på dosering er erowid sin doseringstabell.

https://erowid.org/chemicals/ketamin...ine_dose.shtml

Strong .5 - .75 mg / lb 60 - 125 mg
The K Hole 1 mg / lb 100 - 250 mg

Nå vet jeg naturligvis ikke din kroppsvekt, og du trenger selvsagt heller ikke oppgi det, men du kan se selv om det kan stemme med dosen din i forhold til din kroppsvekt og effekten du fikk. Jeg har akkurat nå to forskjellige typer ketamin, og vil si at tabellen fungerer bra på den ene typen, men den andre er nok hakket mer potent og krever litt mindre.

Jeg synes også set og setting, som med alt annet, har mye å si. Ketamin blir for meg som meditasjon, og fungerer mye bedre når jeg er hjemme alene og komfortabel i min egen seng. Musikk har også mye å si for meg.
Kan det droppes oralt og?
Sitat av Mokkasinen Vis innlegg
Kan det droppes oralt og?
Vis hele sitatet...
Det er svært lite effektivt, type flere ganger så stor dose som om man sniffer. Og så tipper jeg man blir svært kvalm.
▼ ... over et år senere ... ▼
Hvor lang tid tar oppturen ved nasalt inntak?

Har en vekt som måler 0.01-100g, men stoler ikke helt på slike vekter når jeg skal måle frem 100mg.
Sist endret av Naturgrønn; 30. september 2021 kl. 16:19.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Hvor lang tid tar oppturen ved nasalt inntak?

Har en vekt som måler 0.01-100g, men stoler ikke helt på slike vekter når jeg skal måle frem 100mg.
Vis hele sitatet...
https://m.psychonautwiki.org/wiki/Ketamine
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Hvor lang tid tar oppturen ved nasalt inntak?

Har en vekt som måler 0.01-100g, men stoler ikke helt på slike vekter når jeg skal måle frem 100mg.
Vis hele sitatet...
Rundt en time vil jeg si, dog du kommer til og ha afterglow veldig lenge, viss du ikke har toleranse. Ta og dele opp det du sånn ca vet er 0.1 og del det opp i 4-6 deler så starter du med 1 dose, osv osv, helt til du føler det er nok.

Er det K-Hole du vil oppleve, så vil jeg anbefale å legge deg ned å lukk øya når du begynner og bli skikkelig i formen. Det er noe av det spesielle med Ketamin, kan store doser uten at man trenger å havne i K-Hole, og av min erfaring så vil jeg si at du må forberede deg, litt.