Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1440
Har blitt helt hekta på fyrverkeri og har gått tom. Leste at noen butikker i Sverige selger fyrverkeri året rundt, stemmer d?

Og hva vil den beste måten å få det over til Norge være? Buss?
TV-Boden på Svinesund har årlig utsalg. Egen bil, definitivt ��
Er relativt strengt å bli stoppet med slikt over grensa for tiden, bare sånn at du er klar over det.

Forøvrig, merkelig ting å være avhengig av.
Sitat av RaveX Vis innlegg
Er relativt strengt å bli stoppet med slikt over grensa for tiden, bare sånn at du er klar over det.

Forøvrig, merkelig ting å være avhengig av.
Vis hele sitatet...
Som nytt medlem var du sikkert ikke klar over at det var et eget subforum dedikert til pyroteknikk tidligere. Ingenting merkelig å like litt smell og farger.
Sitat av Rosander Vis innlegg
Som nytt medlem var du sikkert ikke klar over at det var et eget subforum dedikert til pyroteknikk tidligere. Ingenting merkelig å like litt smell og farger.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ble det underforumet fjernet? Eller er det et dumt spørsmål?

Kunne jo lært mye interessant og til og med nyttig!
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Hvorfor ble det underforumet fjernet? Eller er det et dumt spørsmål?

Kunne jo lært mye interessant og til og med nyttig!
Vis hele sitatet...
Det er ikke fjernet, bare arkivert: https://freak.no/forum/forumdisplay.php?f=172

Hvorfor? Det har sannsynligvis med å gjøre at Norges pyromiljø kollapset ganske hardt etter at Breivik gjorde det han gjorde, og det ble enda mer kontroversielt enn det hadde vært tidligere. Det står nok garantert en forklaring et eller annet sted om du leter.
Jeg liker selv å ha litt fyrverkeri liggende, og sparer derfor alltid litt hvert år. Henger igjen fra når jeg var mindre, blir aldri lei av å tenne på lunter og så se ting eksplodere! Er du heldig nok så kanskje noen du kjenner har noe til overs de ikke trenger. Eller så ville jeg kanskje gjemt de litt i bilen og ikke overskride den vanlige kvota samtidig feks
Sitat av Rosander Vis innlegg
Som nytt medlem var du sikkert ikke klar over at det var et eget subforum dedikert til pyroteknikk tidligere. Ingenting merkelig å like litt smell og farger.
Vis hele sitatet...
Point taken. Har hengt her i årevis, så er forsåvidt klar over det. Men var bare måten det var lagt frem på...
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Jeg liker selv å ha litt fyrverkeri liggende, og sparer derfor alltid litt hvert år. Henger igjen fra når jeg var mindre, blir aldri lei av å tenne på lunter og så se ting eksplodere! Er du heldig nok så kanskje noen du kjenner har noe til overs de ikke trenger. Eller så ville jeg kanskje gjemt de litt i bilen og ikke overskride den vanlige kvota samtidig feks
Vis hele sitatet...
Har ingen som har fyrverkeri :/ men hvis jeg tar buss så legger jeg jo den i bagasje rommet og blir bussen stoppa så bare sier jeg at den ikke var min den baggen