Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 22633
Disclaimer: Dette er et fåfengt, fattig forsøk på å besrkive en fabelaktig, rik og skremmende opplevelse. Jeg er fremdeles svært preget av inntrykkene, så om dette fremstår uryddig og fjernt får det bare være så.

Til stede: Mr. T og meg selv
Substans: N,N-Dimetyltryptamin og nepalesisk hasj
Dose: ukjent men høy nok
Administrasjonsmetode: vannbong.


Tidligere erfaring

Jeg har i det siste røyket DMT ved flere anledninger, men da kun i joint. Dette har funket mer enn tilfredsstillende, og hallusinasjonene har for det meste bestått av linjer og buer i forskjellige farger, akkopagnert av en dyp fred og en følelse av et nærvær som jeg følte brydde seg om meg. Ved én anledning har det sneket seg noen rare vesener inn i siden av synsfeltet mitt og vist meg rare hallusinatoriske buketter, men disse har glidd vekk så snart jeg har prøvd å se på direkte på dem. Disse trippene har vart ca. 10 minutter, og ettervirkningene har vært en varm glød i kropp og sjel, og en fredsfølelse som har vart resten av kvelden. Inntrykket jeg har sittet igjen med etter disse jointene har altså vært av et fredfylt, omsorgsfullt astralunivers.


Vi tar det på bong!

Jeg var på besøk hos Mr. T, en god venn gjennom ti år. Med meg hadde jeg en liten flaske inneholdende et gram rene, hvite DMT-krystaller. Jeg ymptet frempå om han kanskje ville prøve dette fantastiske stoffet, som vi også hadde diskutert ved tidigliere anledninger. Han var meget interessert, så diskusjonen vred seg umiddelbart fra om til hvordan vi skulle få i oss herligheten. Vi tenkte først på å rulle oss en joint og innta det slik jeg hadde gjort de siste gangene, men vennen min er bongmann med stor B, så det ble til at vi blandet pulveret i en brønn sammen med et godt, gammeldags hasjmekk. Tidligere erfaringer med store mengder DMT i joint har gitt moderat sterke opplevelser, og selv om vi skjønte at bonginntak ville sparke hardere enn joint, tenkte vi at det ville bli en del svinn, og valgte å pøse på med DMT. Ca. 250 mg fant veien ned i brønnen, noe som skulle vise seg å være en mer enn adekvat mengde.

Jeg var førstemann. Jeg fyrte opp, fylte bongkammeret helt med røyk, trakk inn, fylte kammeret på nytt, og inhalerte igjen. Nå var lungene mine fylt til randen, og jeg holdt det inne helt til vennen min hadde blåst ut sitt. Mr. T trakk etter meg, og klarte med en kraftanstrengelse å sette bongen fra seg på bordet.


Monstersjokk!

Da jeg hadde ekshalert røyken ble rommet umiddelbart "elektrisk". Alt hadde et lag av blå energi utenpå seg, og det tok det et par sekunder før Mr. T ga lyd fra seg; "Satan.... SATAN!"

Jeg rakk aldri å tenke på å lukke øynene, så alt jeg så skjedde i "rommet" vi satt i. I dette øyeblikk eksploderte synsfeltet mitt i et fantasmagorisk kaleidoskop av hallusinasjoner. Etter et halvt sekund innså jeg at kaleidoskopet bestod av et sammensurium av levende vesener, og da jeg et øyeblikk senere fokuserte på området rundt sofaen der Mr. T befant seg, satt det en ca. 40-50 cm høy skapning på bordet foran ham og stirret meg inn i øynene. Vesenet kunne formmessig minne om en slags satyr, eller smådjevel om du vil. Huden var glinsende, skinnende gul, øynene var røde og han (jeg oppfattet det som et maskulint vesen) hadde tagger og horn over alt, og røde rynker og linjer i ansiktet og på kroppen, som pulserte og forandret form hele tiden. Bordet han satt på var totalt forandret, og var nå en slags mikroverden med utallige merkelige, umulige fysiske objekter i evig, umulig forandring.

Mens denne raringen satt på bordet og skar grimaser til meg, hoppet, spratt og fløy utallige små vesener rundt i rommet. Det må ha vært hundrevis av dem. De fleste var på størrelse med ildere og katter, og de så på meg, forandret fysisk form på måter det er helt utenkelig å skulle prøve å gjengi i tekst, så på meg igjen og spratt videre. Jeg fikk totalt monstersjokk, og klarte ikke på noen måte å avfeie dette som noe som skjedde i hodet mitt. Jeg husker at jeg på et tidspunkt så bort på kameraten min, og fikk et nytt sjokk idet han begynte å transformere seg selv slik de rare katteaktige vesnene gjorde. Jeg husker bl.a. at armene hans smeltet sammen til en "løkke" som sto ut fra kroppen hans, denne vippet videre oppover, bakover, nedover på baksiden av ryggen og tilbake gjennom kroppen hans til den sto ut på forsiden igjen. Vesnene fortsatte å hoppe og sprette rundt i rommet, og jeg husker at jeg ved et tidspunkt ropte til Mr. T: "SER DU DEM DU OGSÅ??", hvorpå han nikket bekreftende.

Etter en stund i en slags altomfattende sjokktilstand tok jeg meg selv i å ha trukket beina oppi sofaen, mens jeg skar de merkeligste grimaser i et fåfengt forsøk på å respondere på all informasjonen som ble skutt mot meg. Jeg prøvde tappert å se disse vesnene i øynene, men dette var bare for drøyt, og da jeg etterhvert opplevde at de veltet fysiske objekter i rommet jeg satt i, og således var overbevist om at de faktisk hadde brutt gjennom fra en annen dimensjon og nå drev og herja og herpa omgivelsene mine, ble jeg alvorlig bekymret. Heldigvis avtok det verste rushet etter noen minutter, og de rare skapningene ble færre og mindre rare, før de sakte men sikkert forsvant. Flommen av utenomjordiske dyr forsvant etter ca. 10 minutter, men de hallusinatoriske etterdønningene varte og rakk, og jeg var vel ikke ordentlig nede igjen før det hadde gått en halvtime.


Tanker og inntrykk

Er det virkelig mulig?
ER det virkelig mulig?
Er DET virkelig mulig?
Er det VIRKELIG mulig?
Er det virkelig MULIG???

Wow. WOOOOW. Jeg har smeltet sammen med Gud på LSD, og jeg har oppdaget at hele verden ligger syltet ned i en biomekanisk pyramide i K-hole. Men ingenting jeg har gått gjennom tidligere har kunnet forberede meg på det jeg opplevde i går kveld.

Jeg følte dog aldri at dette var intelligente vesener som kontaktet meg. Satyren som satt på bordet en stund kan ha vært intelligent, han var iallfall mye større og mer humanoid utseende enn de andre, og det kunne synes som om han prøve å formidle noe. Jeg så det dog bare som skremmende grimaser, og klarte etterhvert bare såvidt å følge med på strømmen av ville, rare, selvomformende, utenomjordiske dyr som strømmet opp og ned, ut og inn, over alt mellom oss. Så noen dyp kommunikasjon ble det aldri. Jeg kan definitivt forstå uttrykket "self transforming machine elves", og luringen som satt på bordet kan meget vel ha vært en slik, men følelsen var hele tiden at resten av dem var ville dyr, som spratt rundt og herjet uten mål og mening.

Selv om dette på mange måter var en sjokkartet opplevelse, og jeg må innrømme at jeg ikke klarte å sette særlig pris på det da det pågikk som verst, følte jeg meg aldri personlig truet. Jeg følte aldri noe nærvær av ondskap. Det jeg så var nysgjerrige vesener fra en virkelighet som ligger så langt utenfor og bortenfor vår egen at de ikke kan defineres som vennlige eller uvennlige.

Så.. Vil jeg prøve dette igjen? - Ja, dette er for interessant til å ikke gjøre igjen. Kanskje ikke i en så lite planlagt setting som i går, men med de rette folka rundt meg, og visse mentale forberedelser, vil jeg nok det. Selv om dette, da det sto på, på flere måter var den mest skremmende opplevelsen jeg noensinne har vært gjennom, vil jeg i ettertid si at det også er en av de mest givende. Jeg fikk en støkk i går, som satt i til jeg sovnet, men jeg våknet i lykkerus i dag tidlig, og føler enda at jeg flyter på en sky. Jeg er overbevist om at det er mer å hente fra disse vesnene enn jeg fikk ut av dem i går, og nå som jeg har møtt dem vil jeg kanskje kunne observere og kommunisere med dem på en mindre skrekkartet måte ved neste anledning.

Divine Moments of Truth? Well... It wasn't divine, and it probably wasn't truth. But there certainly were moments...

PS. Mr. T syns også dette var en fantastisk interessant opplevelse, men han så aldri vesener slik jeg gjorde. Han så store, flytende objekter i lufta i stadig forandring, og hadde en totalhallusinatorisk opplevelse, men klarte å kun se det som halliser. Når det er sagt bør det også nevnes at han trakk litt mindre enn meg, og slapp røyken ut av lungene nesten umiddelbart. Jeg hadde nok en noe sterkere opplevelse.
Jeg__skal__prøve__DMT__!!
Noe av det jeg synes er mest interresant med dette stoffet, er at folk som beskriver trippen ser ting de ikke har sett før. Jeg vet at det er diskutert hvorfor man ser akkurat det man ser, og at det er fantasien som skaper dette. Men at alle ser ting som minner så mye om hverandre er rett og slett utrolig. Uansett hvor rasjonell/virkelighetstro jeg prøver å være klarer jeg ikke å slutte å tro/håpe på at det er noe hinsides med dette stoffet. Noe som "connecter" eller viser oss noe som er virkelig, bare ikke for oss i denne verden.

Spennende lesning, men jeg har lyst til å høre mer om hva som skjedde etter den heftigste mølja var over.
Sist endret av LidroM; 17. april 2009 kl. 14:29.
Da den heftigste "mølja" var over satt jeg igjen i en roligere trippeverden som minnet mye mer om mine tidligere opplevelser med DMT i joint. Overgangen fra full-on crazyness til mer fredfulle omgivelser gikk ganske raskt. Jeg brukte dog ganske lang tid på å forstå at disse vesnene faktisk ikke hadde veltet og herpa ting i rommet jeg satt i likevel, og da jeg skjønte det brukte jeg enda lengre tid på å bearbeide de heftige inntrykkene jeg satt igjen med. Det er vanskelig å forklare, det skjedde liksom ikke så mye på slutten, men tankene gikk i rasende fart og jeg klarte ikke roe meg ordentlig ned før hele opplevelsen var mer eller mindre ferdig.
Kjempe fin rapport xtapolapocetl, jeg skjønner du har hatt litt av en opplevelse, men derfor jeg liker å prøve og utforske de fantastiske og substansene som finnes i psykadelikaens verden.
Har aldri prøvd DMT analoger av denne, men jeg skjønner jo at det er i en klasse for seg selv.
Vil du si at en DMT tripp er like givende som en tripp lsd eller sopp? Du beskriver jo samme gløden jeg pleier å ha etter en tur på på de to.

Har du erfaring rundt 5-meo DMT? Hvordan er denne i forhold til vanlig DMT?
Fantastisk!

De fysiske objektene som vesnene veltet, var de fortsatt veltet etter trippen? Dvs. kan du med "sikkerhet" si at det ikke var du eller mr. T som veltet tingene?

Edit:
Ah, sorry. Jeg var visst for sen.

Men, det var en veldig bra rapport! Tusen takk =)
Sist endret av Krakaren; 17. april 2009 kl. 14:43.
Sitat av InTrance Vis innlegg
Kjempe fin rapport xtapolapocetl, jeg skjønner du har hatt litt av en opplevelse, men derfor jeg liker å prøve og utforske de fantastiske og substansene som finnes i psykadelikaens verden.
Har aldri prøvd DMT analoger av denne, men jeg skjønner jo at det er i en klasse for seg selv.
Vil du si at en DMT tripp er like givende som en tripp lsd eller sopp? Du beskriver jo samme gløden jeg pleier å ha etter en tur på på de to.

Har du erfaring rundt 5-meo DMT? Hvordan er denne i forhold til vanlig DMT?
Vis hele sitatet...
Tja, DMT er mye rarere enn syre og sopp, og tingene jeg så var ikke egnet til å umiddelbart glise over. Tingene som skjedde var så drøye og annerledes at jeg egentlig bare fikk sjokk der og da. Det var kun i ettertid at jeg klarte å nyte det noe særlig. The jury's still out, dette var så rart at jeg må prøve det igjen før jeg kan uttale meg noe særlig mer. Men det føles godt å ha vært der og overlevd iallfall, så mye kan jeg si.

Har ingen erfaring med 5-meo.


Krakaren: Ingenting veltet
Haha, herlig xtapo! For et hysterisk DMT surr du havnet i! Kan kanskje ha noe med settingen å gjøre? Lærte deg nok at (selvom du sikkert vet dette) at det ikke alltid er best å bare stikke over til en kompis på impuls og fyre masse DMT i bongen. Selv opplevde jeg min opplevelse som det snåleste og mest sinnsyke noensinne, men møtet mitt med disse skapningene var av en lysere og kjærligere natur. De virket også svært intelligente for mitt vedkommende og fy faen så interessant det er.

Om mulig, kan du fortelle litt mer om hvordan du følte deg og hva slags tanker som eventuelt dukket opp utover at du trodde skapningene herpet omgivelsene dine? Fikk du denne følelsen av å være 120% våken og klar? At sansene dine var skjerpet til det ytterste? Og var du hele tiden tilstedeværende i dine fysiske omgivelser?
Sist endret av Sky; 17. april 2009 kl. 16:18.
Hei!

Knall rapport xtapolapocetl! Meget godt skrevet!

Sitat av InTrance Vis innlegg
Har du erfaring rundt 5-meo DMT? Hvordan er denne i forhold til vanlig DMT?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke selv erfaring med N,N-DMT, men har testet 5-meo-dmt ved flere anledninger.. Rundt på nettet har jeg sett DMT beskrivd, i en sammenlikning med 5-meo-dmt, som det spirituelle og åndelige, mens 5-meo-dmt beskrives som krafta.

Ut fra andres rapporter på DMT og mine egne erfaringer med 5-meo så føler jeg denne beskrivelsen passer bra. 5-meo-dmt er heller ikke like visuelt som DMT. Det er hvertfall ikke min erfaring Men her er en:

(Dette er en stund siden og jeg husker bare det lette sammendraget av tanker og følelser.)

-En av de første gangene jeg røyket meo satt jeg forran en tv på ett relativt lite rom hos en kompis. Vi hadde visuals på tv'en med røde, spiral aktive bobler som roterte og Zeppelin med Whole lotta love på godt volum.

Jeg husker jeg hadde bestemt meg for å bryte skikkelig gjennom iom at jeg ikke hadde gjort det før. Kompisen min skulle sitte og røyke etter meg. Jeg fyrer opp 30mg i en liten crack pipe og holder nede. Hehe, rakk ikke engang blåse ut før jeg er på god vei opp. I det jeg blåser ut røyken spretter jeg høyere enn noen av de andre gangene. Det kjentes ut som om jeg plutselig spratt en meter. Virka som det ikke var noe mellom stadie på den meteren liksom.. Det kom som ett godt sjokk idet visualsene på tv'en fyller rommet badet i masse kjærlighet fra zeppelin.

Jeg er død. Eller det finner jeg hvertfall ut der jeg reiser gjennom spiraler av bobler i en enorm fart. Hjertet mitt banker som en hammer i brystet og jeg hyperventilerer, kanskje jeg ikke er død likevel da ^^ Jeg kommer fram til at bevisstheten min er koblet fra kroppen og kjenner hjertet mitt stoppe flere ganger. Jeg er overbevist om at hvis jeg dør så kommer jeg fortsatt til å være igjen i rommet og oppleve det som skjer, men ikke være fysisk tilstede. Etter å ha avtalt med kompisen min at hvis jeg stryker så skal han følge etter med dobbelt trekk blir jeg forholdsvisbetrygget mens jeg gradvis synker ned i kroppen og igjen må konsentrere om å puste riktig så jeg ikke skal svelge tunga mi eller få hjerte infarkt.

Jeg hadde det tung i 3 dager i form av depresjon etter mitt første møte med noe jeg i ettertid har kalt for null-punktet. Det er følelsen jeg får av å bryte gjennom på 5-meo-dmt. Jeg møter døden, stirrer den i hvitøyet og overlever hver gang I denne tilstanden føler jeg at alt slutter å eksistere og ting stopper opp i en deilig meditativ tilstand hvor det faktisk er tid til ettertanke og ting begynner å eksistere. Jeg forbinder det med å tråkke over til den andre siden, og for en liten stund eksistere i nullet. ((

Håper dette kan hjelpe til å bidra med litt sammenlikningsgrunnlag på stoffene (:

Creds for god rapport nok en gang xtapolapocetl!


Mvh
TA
Sitat av Sky Vis innlegg
Haha, herlig xtapo! For et hysterisk DMT surr du havnet i! Kan kanskje ha noe med settingen å gjøre? Lærte deg nok at (selvom du sikkert vet dette) at det ikke alltid er best å bare stikke over til en kompis på impuls og fyre masse DMT i bongen. Selv opplevde jeg min opplevelse som det snåleste og mest sinnsyke noensinne, men møtet mitt med disse skapningene var av en lysere og kjærligere natur. De virket også svært intelligente for mitt vedkommende og fy faen så interessant det er.
Vis hele sitatet...
Hehe. Det var aldri planen å komme langt ut, jeg var nok litt overmodig når jeg doserte der gitt. - Har bare hørt så mye om hvor vanskelig det er å bryte gjennom til alveverdenen, så jeg tenkte det bare var å dosse på, og at jeg ikke kom til å bryte gjennom uansett.

Om mulig, kan du fortelle litt mer om hvordan du følte deg og hva slags tanker som eventuelt dukket opp utover at du trodde skapningene herpet omgivelsene dine? Fikk du denne følelsen av å være 120% våken og klar? At sansene dine var skjerpet til det ytterste? Og var du hele tiden tilstedeværende i dine fysiske omgivelser?
Vis hele sitatet...
Tankene mine husker jeg svært lite av. Jeg brukte det meste av tiden på å se rundt meg og prøve å komme overens med den nye, syke virkeligheten jeg var skutt inn i. Jeg husker jeg ble svært fascinert av måten disse vesnene forandret seg på, det var roterende (i alle retninger samtidig) hoder som var totalt forskjellig hver gang ansiktet dukket fram igjen, totale kroppslige transformasjoner, osv. Rakk ikke tenke!

Jeg følte meg svært våken og klar, og det jeg så var, slik jeg har hørt andre beskrive det før, mer virkelig enn virkeligheten selv. Jeg var hele tiden til stede i rommet jeg satt i, men hele rommet var transformert til noe HELT annet. Ingen av objektene i rommet var det de egentlig var, alt var annerledes. Jeg så ikke bare transformerte objekter, men nye objekter som også var i evig forandring, både på gulv, vegger og tak, og i luften rundt meg. Vesnene spratt rundt og hadde fysisk omgang med hele rommet, og veltet og herjet med ting så jeg kjente vibrasjonene fysisk.


TrondAcid: Svært interessant rapport, dog totalt annerledes enn n,n-DMT slik jeg tolker det du skriver. Takk
Flott rapport, Xtapolapocetl, gratulerer med gjennombruddet
And you will never be the same again..

Har en teori om at n,n-DMT handler om det universelle altet og 5-MeO-DMT handler om det universelle intet. Altså at begge substansene jobber på et fundamentalt plan av hva vår virkelighet er bygget opp av, men hver av dem fokuserer på hvert sitt aspekt. Alt og Intet, Yin og Yang
jeg har bare et spørsmål. hvor lang var den bongen til kompisen din?
Takk, Vasall. Det er godt å være tilbake, dog..

Skeptfisk: Det var en vanlig, ikke altfor stor kjegleformet vannbong. Jeg fylte lungene én gang på to bongkamre.
Tusen takk for en fantastisk rapport! Jeg kjenner selvfølgelig at jeg blir innmari nysgjerrig på denne substansen.
Sitat av xtapolapocetl Vis innlegg
Takk, Vasall. Det er godt å være tilbake, dog..

Skeptfisk: Det var en vanlig, ikke altfor stor kjegleformet vannbong. Jeg fylte lungene én gang på to bongkamre.
Vis hele sitatet...
lurte egentlig på om bongen var på ca samme høyde som den "djevelske nissen" du så på bordet rett forran kompisen din
Jeg tar bevisst innlegget ditt i beste mening og velger å tro at det ikke var spydig ment.

Nei, dette vesenet var omtrent like bredt som det var høyt (50-60 cm), og kunne på ingen måte forveksles med bongen (som er ca. 15-20 cm høy, og 10 cm bred i bunnen). Jeg kan forstå spørsmålet ditt hvis du har erfaring fra sopp og syre, som kan få objekter til å morfe inn i andre objekter, og se ut som noe annet. DMT er helt annerledes. Det man ser er ikke forstyrret og forskrudd slik det er på de to mest brukte tryptaminene, det er tvert imot svært klart og konkret. Vesnene er ikke stasjonære objekter som kan minne om skapninger. De er autonome, levende, beveger seg fritt i alle dimensjoner, og er alltid oppmerksom på deg.

Det er vanskelig å forklare til noen som ikke har vært der.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Virkelig imponert over hvordan du forklarer om dette. Herlig jobba! Høres ut som et eventyr å oppleve...

Vil du si synet ditt er forandret senere utover dagen før du har sovnet ?

Har du kjent noe i ettertid av opplevelsen som du kan forklare som ubehagelig, som du da også tror kan ha sammenheng med rusingen ?

Er dette noe mennesker bør styre unna, eller klarer du å beholde hodet ditt på plass .. Og, er det en trang for å ta det igjen ?
Sitat av DataSnook Vis innlegg
Vil du si synet ditt er forandret senere utover dagen før du har sovnet ?
Vis hele sitatet...
Nei.

Har du kjent noe i ettertid av opplevelsen som du kan forklare som ubehagelig, som du da også tror kan ha sammenheng med rusingen ?
Vis hele sitatet...
Nei.

Er dette noe mennesker bør styre unna, eller klarer du å beholde hodet ditt på plass .. Og, er det en trang for å ta det igjen ?
Vis hele sitatet...
Du klarer ikke holde hodet ditt på plass under trippen, men du er tilbake i normal tilstand ca. en halvtime senere. Ja, jeg har lyst til å gjøre det igjen, under litt mer planlagte forhold. Men nei, vil ikke si at DMT-opplevelsen er slik at man umiddelbart får lyst til å gjøre det igjen.
Måtte rydde opp litt her. Ta eventuelt opp spørsmålene på nytt i en ny eller mer relevant tråd. mod
Sist endret av mentalmelt; 29. juli 2009 kl. 19:08.
Sitat av xtapolapocetl Vis innlegg
tenkte vi at det ville bli en del svinn, og valgte å pøse på med DMT. Ca. 250 mg fant veien ned i brønnen, noe som skulle vise seg å være en mer enn adekvat mengde.
Vis hele sitatet...
Nå har jeg ikke tatt dmt selv, men syns du er vel raus med doseringen

Nu ja, en fin rapport var det jo.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bra rapport, mann! Gleder meg til neste DMT-rapport fra deg. Skal selv prøve stoffet i form av ayahuasca neste gang jeg kommer meg til Peru.
Okay spørsmål til DMT erfaringene dine.
-Tror du det er hjernens evne til å "kjenne igjen ansikter" som på en måte går amok, og leter (og FINNER) ansikter i dine umiddelbare omgivelser. Disse manifesteres i synssansen.
-Tror du menneskets evne og vilje til å kommunisere med alt og alle på en måte "går amok" og forsøker å kommunisere med omverdenen?

Vet ikke helt om dette ble klare nok spørsmål til å besvares, men nå er de nå en gang kastet på bordet.
Nå har mine DMT-erfaringer enten vært for svake eller inntatt i "feil" setting i forhold til å få fullt utbytte av de kommunikative aspektene ved opplevelsen, men alt jeg har opplevd med hallusinogener hittil tyder på at svaret er sånn ca. ja, og ja (hjernekjemi og -funksjoner er komplekse saker). Det ekskluderer på ingen måte potensialet for nyttebruk av DMT og annen psykedelika. Har tidligere linket til denne teksten som jeg syns gir mye mening.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Utrolig fin rapport. Har selv lekt litt med tanken om å prøve DMT eller lignende substanser..

250mg er vel en syk dose da? Har ikke noe erfaring selv, men Erowid setter en sterk dose som 40-60mg.

Bare å komme med flere rapporter, alltid fint lesestoff.
Hm, jeg har flere ganger kommet på at jeg skulle nevne dette, men glemt det igjen: Det var godt med mekk igjen i bongen etterpå. Vi fikk ikke i oss 125mg hver, halvparten er nok mer sannsynlig. Etter to bongkammer hver var ingen av oss i stand til å røyke mer.
▼ ... flere år senere ... ▼
Kjempe, kjempe fin rapport, Xtapolapocetl! Har DMT trippen(e?) forandret noe med deg? Livvstil, livssyn etc?

+1 fra meg.
Sitat av InTrance Vis innlegg
Kjempe fin rapport xtapolapocetl, jeg skjønner du har hatt litt av en opplevelse, men derfor jeg liker å prøve og utforske de fantastiske og substansene som finnes i psykadelikaens verden.
Har aldri prøvd DMT analoger av denne, men jeg skjønner jo at det er i en klasse for seg selv.
Vil du si at en DMT tripp er like givende som en tripp lsd eller sopp? Du beskriver jo samme gløden jeg pleier å ha etter en tur på på de to.

Har du erfaring rundt 5-meo DMT? Hvordan er denne i forhold til vanlig DMT?
Vis hele sitatet...
Følte for å svare på denne her..
Dmt er som Lsd og sopp sammen, bare pakket inn i 10-15min istedenfor 5-x timer som lsd og sopp kan gjøre.. Jeg har noe erfaring med 5-meo, men synes likevel nn,dmt er mer givende. 5-meo er ikke like voldsom, og er kanskje den greieste å prøve seg på først. En heavy dose 5-meo kan ikke måle seg med NN,dmt.. NN har også mye mer halliser osv, noe som kan være mangelvare på 5-meo til tider.. Til alle som er nyskjerrig på DMT, test noe som heter "changa" først, for å få en liten smakebit på hva du har i vente. Changa er en blanding av 5-meo, og NN dmt, som er på en maoi hemmer, noe som får det til å funke bedre, og gjør det lett å mekke ut i foreks en joint.. .. dmt er ikke noe du bare tar sånn helt uten videre, og bør for all del behandles med respekt.. Noe jeg fikk erfare på den bææde måten...

Beklager for div skrivefeil og kronglete formuleringer
Sist endret av Psyguy; 14. oktober 2014 kl. 06:29.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Man kan lage en simpel DMT pipe av 1,5l flaske som gjør at du kan få i deg mye mer uten så mye waste.

Kapp bunn av flasken, legg dobbel lokk av sølvfolie rundt bunn, bare klem det fast. Lag en fordypning i deg første laget med folie og legg ønsket mengde dmt der. Erowid anbefaler 30 mg. Hold lighter flamme 2-3 cm under folie, vent på damp. Inhaaaaaale