Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2084
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har totalt brukt opp årene på innsiden av albuen.. Hvilke burde jeg prøve neste?
Albuekroken og hånden, er eneste plassen jeg har sett sykepleiere stikke inn nåler.

Men arterier, der kommer det lyst blod ut av, man skal alltid skyte der det kommer mørkt. Jeg kan ikke så alt for mye om dette temaet, så heller vent på noen andre å svare.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har totalt brukt opp årene på innsiden av albuen.. Hvilke burde jeg prøve neste?
Vis hele sitatet...
Hvis du har "totalt brukt opp årene på innsiden av albuen" er det et godt tegn på at du burde ta en pause eller slutte fult.

Men jo, du kan for eksempel sette sprøyter i hånda også. Eneste grunnen til at de fleste ikke gjør det der, er fordi det er synlig for andre at du er en sprøytenarkoman.

Pass på deg selv og tenk smart nå ts, lykke til!
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For en uviten angående skyting; Hvorfor kan man ikke skyte i samme åre flere ganger?
Prøv med stase og se om du får frem årene I biceps.

Ellers er blodårene rundt håndleddet og hendene fine. Men disse er små og lette å ødlegge, bruk 12 mm her og ikke skyt samme sted for hyppig. Disse forsvinner Fortier enn albuekroken
Man har noen gode årer på underarmenes «bakside». Fra roten av tommelen går det en fet åre som fortsetter opp hele armen egentlig, men den er ikke så synelig over hele. Man kan lett finne den i «krysset» av tommel og pekefinger, eller akkurat ved håndleddet. Men den holder ikke så lenge som på innsiden av albuen, så ikke slurv, bruk nye nåler stas opp skikkelig. Er man «desperat» så har du fete årer i halsen og i lysken. Anbefaler det ikke uten noen som har gjort det før som kan hjelpe deg. Lykke til!
Kan jeg bare spørre hvor lang tid tok det å bruke opp årene på innsiden av albuen?

Og husk det benzoknekk skriver, ikke skyt i lyst blod, det er som å få et skikkelig støt og du har ikke sjangser til å få inn hele skuddet på en effektiv måte.
Sist endret av Drugstorecowboy; 5. januar 2022 kl. 12:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For en uviten angående skyting; Hvorfor kan man ikke skyte i samme åre flere ganger?
Vis hele sitatet...
Fordi da blir den ødelagt.
Man bruker vel samme åre fler ganger, men etterhvert danner det seg arrvev der man setter og det blir vanskelig å treffe. Eller at man bommer med bittelitt og ødelegger for fremtidige stikk.

Tips er å holde deg unna føttene, hvertfall nedenfor kneet, Men det er jo som regel det som står for tur når hendene er oppbrukt. Først hender så føtter så hals og lyske. Du burde snu livet ditt lenge før de siste alternativene.
Men hvorfor skyte? Risikere alvorlige skader. Dere nevner "rushet" men man får vell et lignende rush når man plugger eller røyker?

Amfetamin er ikke røykbart men kan jo plugges, eller kan man skaffe seg metamfetamin.

Heroin kan røykes, og da sparer du mer også.
Det vil aldri bli det samme og plugge, sniffer eller røyke. Avhengig av rusmiddel kan rusen bli det samme bare at det tar lengre tid før det virker, rusen kan også virke lengre om man ikke skyter. Når man skyter er det fort inn, fort ut. Jeg anbefaler ingen å skyte. Det er et valg hver enkelt må ta.
Cephaliske veene gjerne på tykkeste delen av brachioradialis.
Ikke inni albuen, men den delen som peker mot opp når du legger håndflaten mot oversiden av låret.
Sist endret av DrPerception; 5. januar 2022 kl. 14:05.
Anonym bruker
"Fremmed Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Men hvorfor skyte? Risikere alvorlige skader. Dere nevner "rushet" men man får vell et lignende rush når man plugger eller røyker?

Amfetamin er ikke røykbart men kan jo plugges, eller kan man skaffe seg metamfetamin.

Heroin kan røykes, og da sparer du mer også.
Vis hele sitatet...
Man sparer ikke på heroinen av å røyke den, den mest sparsommelig måten er nettopp å skyte fordi du da får fullt opptak av virkestoffet.

Og nei rushet av å skyte kan IKKE sammenlignes med å røyke, plugge eller snorte.

Nå høres det ut som om jeg reklamerer for å injisere, det gjør jeg IKKE. Nålen er et helvete å hekte seg på og er farlig for kroppen på flere måter.
For meg som er tynn så er de årene som går over hele oversiden av venstrearm helt synelig, hvis du er heldig så har du dem du å og trenger ikke å stase, mørkt blod er det også.
«Plugging», hva er det? Det utrykket har jeg ikke hørt før.
Noen utvikler et eget avhengighetsforhold til nåla. Som en gammel bekjent av meg sa; «det spiller ingen rolle hva jeg har i nåla, så lenge det funker»
Det høres sikkert rart ut for de «stuerene» narkomane som ikke har prøvd det eller ikke blitt hekta. Selv har jeg klart å «slutte» med heroin, men jeg har ikke klart å slutte med nåla.
Sitat av Drugstorecowboy Vis innlegg
«Plugging», hva er det? Det utrykket har jeg ikke hørt før.
Noen utvikler et eget avhengighetsforhold til nåla. Som en gammel bekjent av meg sa; «det spiller ingen rolle hva jeg har i nåla, så lenge det funker»
Det høres sikkert rart ut for de «stuerene» narkomane som ikke har prøvd det eller ikke blitt hekta. Selv har jeg klart å «slutte» med heroin, men jeg har ikke klart å slutte med nåla.
Vis hele sitatet...
Plugging er å fylle opp pumpa å trøkke det opp i ræva, funker dritbra.
At du har brukt opp årene burde vell være et tegn på at det har gått litt langt nå og du burde slutte
Sitat av Freskern Vis innlegg
At du har brukt opp årene burde vell være et tegn på at det har gått litt langt nå og du burde slutte
Vis hele sitatet...
Kommer vel an på hvor mange synlige årer en har fra før av vel? :P
Fortsett til du bare kan skyte i lysken, skrittet, halsen eller pikken!

Nei vent, jeg mente ro ned skytinga og hold deg på et nivå der du slipper å ende opp med ødelagte årer. Virkelig.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Fortsett til du bare kan skyte i lysken, skrittet, halsen eller pikken!

Nei vent, jeg mente ro ned skytinga og hold deg på et nivå der du slipper å ende opp med ødelagte årer. Virkelig.
Vis hele sitatet...
Ening du bør nok kanskje roe ned om du kan. Er også en mulighet å skyte med insulinnåler for å minske skaden på årene som oppstår over tid med 16 og 12 mm.
Jeg skøt alderig samme sted flere ganger om dagen, men byttet mellom 5-6 steder på begge armene så gikk 3-4 dager mellom hver gang jeg stakk samme sted. Men etter over 10 år er det arr hos meg også. Skulle selv ha brukt insulinnåler, men lett å være etterpåklok når jeg ser tilbake på galskapen. Hadde enn kunne blitt knipset i pannen og så vært 3 måner frem i tid uten rus, så hadde det vert mye lettere å slutte for alle, kommet over abstinenser og hjernen hadde tenkt mye klarere men er dessverre ikke så lett. Er heldigvis av dritten no.
Lykke til
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke begynne å skyt i lysken eller halsen! Gjør hva du vill for meg men er et godt råd.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg skøt alderig samme sted flere ganger om dagen, men byttet mellom 5-6 steder på begge armene så gikk 3-4 dager mellom hver gang jeg stakk samme sted. Men etter over 10 år er det arr hos meg også. Skulle selv ha brukt insulinnåler, men lett å være etterpåklok når jeg ser tilbake på galskapen.

Hadde enn kunne blitt knipset i pannen og så vært 3 måner frem i tid uten rus, så hadde det vert mye lettere å slutte for alle, kommet over abstinenser og hjernen hadde tenkt mye klarere men er dessverre ikke så lett. Er heldigvis av dritten no.
Lykke til
Vis hele sitatet...
Ja, hvor ser du for deg at du er i livet om 5-10 år, TS?

Like greit å slippe "galskapen" og å være etterpåklok