Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3011
rapé er vel egentlig bare tobakk og aske, saa ser ikke hvorfor det ikke skulle vaert lovlig. men finner ingenting om det noen steder, saa lurte bare paa om noen her visste det helt sikkert?

takk paa forhaand!
Anonym bruker
"Misunnelig Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil anta det er lovlig, selges jo snus under navn gøteborgs rape?
Det spørs vell om den typen rapė du innfører inneholder noen planter som eventuelt er forbudte ser jeg for meg. Jeg har bare tatt med fra utlandet selv. Så har egentlig ikke peil på hvordan dette funker. Mulig de kan kreve avgift siden det er tobakk?

De fleste typene med rapė jeg har kommet over har innholdt flere planter enn tobakk.

Håper dette hjalp deg litt 😂
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vil anta det er lovlig, selges jo snus under navn gøteborgs rape?
Vis hele sitatet...
ja har hort om det, men det er da ikke det samme?
finner ikke no ingredienser heller, men faar satse paa at det gaar greit haha

Sitat av bewaah Vis innlegg
Det spørs vell om den typen rapė du innfører inneholder noen planter som eventuelt er forbudte ser jeg for meg. Jeg har bare tatt med fra utlandet selv. Så har egentlig ikke peil på hvordan dette funker. Mulig de kan kreve avgift siden det er tobakk?

De fleste typene med rapė jeg har kommet over har innholdt flere planter enn tobakk.

Håper dette hjalp deg litt 😂
Vis hele sitatet...
Jo takk det hjalp litt! Skal hore med den butikken jeg kjopte det i, om de vet hva slags planter og urter som er i denne spesifike. Mulig jeg maa declare den paa flyplassen ogsaa kanskje? Eller hva har du gjort?
Sist endret av steinjente; 19. juni 2019 kl. 02:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg putta boksene i sekken og tokk flyet hjem Jeg tviler på at det blir mye styr av å innføre rapė. Så lenge den ikke inneholder noen form for stoffer som er klassifisert som narkotika.

Blir det noe styr, forklar at du skal bruke det sermonielt og for åndelig utvikling og ikke så noe problem i det, da det er snakk om tobakk ikke heroin.
Sist endret av bewaah; 19. juni 2019 kl. 02:48.
Jeg kjenner ikke produktet, men all tobakk med smakstilsetning er forbudt etter EU-regelverk. Sånn etter vag husk, orker ikke spa fram referanser (Norge og Sverige har unntak for snus, mentolen i mentolsigg har havna i filteret).

Det er ikke et forbud som blir spesielt hardt håndheva. Det er feks ikke noe problem å då kjøpt epletobakk til vannpipe i Oslo.

Hold deg innafor kvote/betal toll med app så går det nok bra.
▼ ... over et år senere ... ▼
Du kan kjøpe rapè her: www.houseofhealing.no
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke mange gr av tobakk det er snakk om i rapè.Hadde kofferten full når jeg kom hjem,ikke noe problem.Bestiller på nett også uten problemer,er 4-5 gr bokser.Hva liker du best,kuripe eller Tepi ?
Tobakk og aske sier du? Kan man lage dette selv?
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Tobakk og aske sier du? Kan man lage dette selv?
Vis hele sitatet...
Jepp,Nicotiana rustica og aske fra Palo Santo
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jepp,Nicotiana rustica og aske fra Palo Santo
Vis hele sitatet...
Hva gjør man da, tørker bladene og blander med aske og så sniffer man det eller?