Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1911
Finnes det? Er det i det hele tatt mulig å dø av benzo alene?
PS: Ingen selvmordstråd. Joda, neida.
Sitat av Speedfrik Vis innlegg
Finnes det? Er det i det hele tatt mulig å dø av benzo alene?
PS: Ingen selvmordstråd. Joda, neida.
Vis hele sitatet...
"Joda" "neida" aha. Aha.


Her er valium: "Toksisitet: Barn: <1,5 mg/kg forventes ingen eller lette symptomer. 20-25 mg til 2-åringer ga lett til moderat og 30-40 mg til 2- og 3-åringer ga etter ventrikkeltømming moderat forgiftning. 50 mg til 14-åring ga lett, 75 mg til 14-åring ga lett til moderat og 200 mg til 13-åring ga moderat forgiftning. Voksne: 100-200 mg ga lett til moderat og 500 mg ga moderat til alvorlig forgiftning"
Dersom det ikke blandes med noe annet så er det visstnok rundt 500 mg for Diazepam. Antok selv at man ville måtte gå opp i 1g for en dødelig overdose. Nå er det heller ingen uten toleranse som tar 500 mg for andre grunner enn suicidale grunner.

Skal langt mindre til om man blander med alkohol, GHB eller smertestillende.
Om du F.eks spiser 1 valium, en til, en og en og en og en og en, så øker jo toleransen for vær eneste du tar. Man mister jo kontroll enkelte ganger på benzo, så når du har spist noen før du nådde 500mg, så tror jeg det skal mye mer til en 500mg.
Jeg kjente en som helte i seg 200x2mg rivotril på en gang og han var klinisk død i 2-3 minutter. I følge han selv da.
Benzo alene? Har aldri vært nær en dødelig dose benzo og jeg har lekt med mange piller av gangen. Og mange typer piller av gangen.
Har hevet i meg ugudelige mengder Rivotril + andre Benzoer og bare sovnet. Pustet fint, fin farge, bare jævlig langt inne i drømmeland.
Som en slags koma.

Men!

Bare du introduserer noen greie doser Opiater og et par øl til den ligninga der skal det ikke mer til enn en brøkdel (2mg Rivo f.eks) til før du ligger der og er blå i trynet, spesielt leppene med 25 i puls. Skummer fra kjeften.
Eller at samboeren din legger øret mot brystet ditt uten å høre et jævla slag.

Piller alene går så og si alltid bra.

Piller og Alkohol eller Piller + Opiater + Alkohol gjør at du fuckings overdoser før du vet ordet av det. På et jævla blunk.

Forsiktig om du begynner å kombinere.
Sist endret av krystallkongen; 23. januar 2022 kl. 22:37.