Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2821
Hei! prøvde å søke litt rundt på forumet men fant ingenting til hjelp :/

Jeg skal til Oslo imorgen og lurte på om det finnes noen gode barer i Oslo med god musikk. med god musikk, tenker jeg på metal, rock, blues, noe god blanding av det
tenker også at det skal være et passelig volum på musikken så det går ann å komme i snakk med folk, da de fleste andre puber/nattklubber har et mildt sagt forj*vlig volum. Er ikke feil om det bruker å vanke noen damer på puben også.
God sommer freaks.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Er bare å ta trikken opp til schous plass og gå oppover derfra. Må være noe som faller i smak der. Er jo ikke annet enn små rolige barer
Hei jeg ville prøvd meg en tur på Last Train hvis jeg var deg. Der det spilles rock og metal er det som regel ganske høyt volum og ikke så rolig siden du ønsket det. Har vært der for mange år siden og trivdes veldig godt der.
Når du nevner rock, tenker jeg på Johns bar og Rock In, men rock spilles jo alltid på høyt volum. Et annet sted er Joes bar som har litt variert musikk. Nå i uka vil du nok oppleve at alle barer med tv viser fotball. Derfor har jeg 2 ukers pause med å gå ut. Mulig jeg skal prøve Last Train igjen og høre hvordan musikken er.
Tusen takk for svar alle sammen! Tenker eg sjekker ut Last Train og John's bar i første omgang så ser vi hva det blir etter det skal prøve å få slengt inn en feedback her etterhvert
Kanskje nevne at det er konsert i kveld kl 2200: "Blood On Wheels på Last Train". Da er jeg redd det er høyt volum og fullt. Send gjerne feedback hvis du går dit. Mulig jeg stikker innom, men jeg vil vurdere stemningen før jeg avgjør det.

https://www.facebook.com/pg/lasttrai...=page_internal

Johns bar har 18 års grense i dag, så da er det nok mange "barn" der, og vanskelig å komme inn for dem med noen år bak seg.

Oppdatering 2120 inngang 100 jr kun 2 gjester foreløpig.
Sist endret av ivar_oslo; 28. juni 2018 kl. 22:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Last ned Moodie, det er en utelivsapp som gir full oversikt over alle utesteder og arrangementer.