Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2489
Trenger anbefaling av brennevin på polet til ca 300 kr. Evt. gode blandetips.

Takk!
Sist endret av Klix; 31. oktober 2007 kl. 19:11.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Southern Comfort. Bland med Coca Cola og Lime -- nyt smaken
Stolichnaya Gold, herlig russisk vodka (284,- ellerno hvis jeg husker rett). Blandes med hva som helst, men foretrekker selv Schweppes(sp?) Ginger Ale.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Blir veldig individuelt da. Du har vel drukket noe før som du har likt?
Jeg liker gin russian, men det er vel ikke alle som gjør det.
Kapitalist
Klix's Avatar
Trådstarter
Joda, men er ute etter litt nye "impulser" er jo alltid greit å prøve noe nytt.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Hvis du vil bli dekket av tiggende smårips så er visst Bacardi Razz og Sprite greia. Smaker omtrent som rusbrus, mener jeg å huske. Jeg liker fremdeles gin (Bombay Sapphire for eksempel) med russian (sånn Schweppes blandevann du får kjøpt overalt). VG har forresten en sånn web-tvserie med en bartender som viser de mest kjente drinkene steg for steg.
Tullamore Dew 12 Y.o. Whiskey, nyt med eller uten is.
Den beste whiskyen du finner :P.

Kan anbefale Glenfiddich på det varmeste.
Sitat av fabianca
Hvis du vil bli dekket av tiggende smårips så er visst Bacardi Razz og Sprite greia. Smaker omtrent som rusbrus, mener jeg å huske. Jeg liker fremdeles gin (Bombay Sapphire for eksempel) med russian (sånn Schweppes blandevann du får kjøpt overalt). VG har forresten en sånn web-tvserie med en bartender som viser de mest kjente drinkene steg for steg.
Vis hele sitatet...
Ah, Bombay Sapphire er digg!
Ellers kan jeg anbefalle bartenderen på aperitif.no, sykt mange forskjellige drinker, kan kanskje gi deg noen tips. link
Apollo eple aperitiff, drikkes med is.
beefeater med tonic og sitron=)
Vikingfjord med Burn eller Red Bull med lime <3
Absolutt med litt sprite, fanta, sweppes og litt sitron (sånn sitronsaft på flask) Drit digg!
Tequila.. Du blir kvalm og ekkel på få shots..
Christiania Vodka. The one and only!
Kapitalist
Klix's Avatar
Trådstarter
Takker for alle svar! Får se i morra hva jeg går for, lurer på om det ikke blir GT
Sitat av Klix
Takker for alle svar! Får se i morra hva jeg går for, lurer på om det ikke blir GT
Vis hele sitatet...
Kjøp med en flaske russian og ta en drink for meg også!
Fernet Branca! Shottes eller nippes til sammen med et snitt øl, enjoy!
Bombay Sapphire + Tonic Water (Schweppes) = Gin Tonic

En annen slager er:
3/10 Kahlúa, 5/10 vodka, 2/10 kremfløte = White Russian. Kjempegod