Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2101
Haha ja, da var det en av de gangene når noe rart flyr igjennom hodet mitt og jeg trenger andres mening.

Så greia er: Jeg er en bi gutt som har tatt rusmiddler en god del ganger (hasj, mdma, benzo). Jeg har da snakket med ekstremt mange kriminelle personer de siste åra. Ettersom jeg kjenner miljøet har jeg jo blitt introdusert til gangsterrap, primært svensk gansgsterrap. Er bare ett eller annet med denne gangster rollen som er så sykt sexy. Asme og litt ant wan er de som jeg har hørt mest på (https://youtu.be/jweFV-mTtk4). Nå relaterer ikke jeg så veldig til denne musikken, men det er jo catchy da.

Har ingen å snakke med om disse tinga så fant ut at freak har jo mange medlemmer, så da skreiv jeg her. Vil dere si at hva jeg sier med å crushe på thugs er weird? Skjønner jo at det kun er en drøm og at de er mest sannsynelig er heterofile.
Alle har forskjellige preferanser og tiltrekningsmønstre Det er nok flere homofile eller bi thugs enn hva man tror for det er ikke sånn at alle skeive menn er femi.
Men å leve som en gangster eller sammen med en gangster er ikke spesielt hyggelig og romantisk for tilværelsen er preget av mye rus, vold og psykiske traumer. Penger er alltid første pri og de fleste store kriminelle og ekte gangsterne er sosiopater og psykopater uten evnen til å knytte seg til mennesker på et dypere plan så med mindre du er av samme personlighetstypen selv så er det best å holde seg unna.
Sitat av celtseus Vis innlegg
Alle har forskjellige preferanser og tiltrekningsmønstre Det er nok flere homofile eller bi thugs enn hva man tror for det er ikke sånn at alle skeive menn er femi.
Men å leve som en gangster eller sammen med en gangster er ikke spesielt hyggelig og romantisk for tilværelsen er preget av mye rus, vold og psykiske traumer. Penger er alltid første pri og de fleste store kriminelle og ekte gangsterne er sosiopater og psykopater uten evnen til å knytte seg til mennesker på et dypere plan så med mindre du er av samme personlighetstypen selv så er det best å holde seg unna.
Vis hele sitatet...
Ja er vel bare en fantasi, jeg fortjener bedre. Er ikke no macho type altså, men ikke kjempe femi heller (kanskje sånn semi femi).
Har du sett tvserien The Wire?

Hvis ikke, så anbefaler jeg den. Omar coming!

Men som en annen skrev i tråden her, så er et slikt forhold mest sannsynlig ikke bærekraftig.
Men hvem vet? Hvis du finner en Elva-fyr, eller en klosskastende multigangster på Grindr eller lignende kan det godt hende at det er en enorm romantisk opplevelse.

Størst av alt er kjærligheten.
Sist endret av 1000bein; 15. september 2020 kl. 05:41.
Sitat av 1000bein Vis innlegg
Har du sett tvserien The Wire?

Hvis ikke, så anbefaler jeg den. Omar coming!

Men som en annen skrev i tråden her, så er et slikt forhold mest sannsynlig ikke bærekraftig.
Men hvem vet? Hvis du finner en Elva-fyr, eller en klosskastende multigangster på Grindr eller lignende kan det godt hende at det er en enorm romantisk opplevelse.

Størst av alt er kjærligheten.
Vis hele sitatet...
Har ikke sett serien, men trenger uansett noe nytt å se på så det passer bra
Kriminelle miljøer har overraskende mange som er bi. Men tror de holder det litt for seg selv. Tror det er en eller anen kobling mellom det som er litt skummelt å gjøre. Visst du skjønner. Men vær forsiktig, vær så snill. Ikke reklamer det til alle.
Sitat av kastrertHankatt Vis innlegg
Kriminelle miljøer har overraskende mange som er bi. Men tror de holder det litt for seg selv. Tror det er en eller anen kobling mellom det som er litt skummelt å gjøre. Visst du skjønner. Men vær forsiktig, vær så snill. Ikke reklamer det til alle.
Vis hele sitatet...
Tror jeg holder meg til stonerne